Am testat lotiunea de corp sub dus de la Nivea

Se întâmplă să existe perioade în care uit să-mi mai cumpăr produse Nivea. Pur și simplu mă îndrept spre altele și rămân în acea zonă un timp, până mă plictisesc și revin la Nivea. Îmi place mirosul de Nivea, mă întoarce undeva în timp, spre niște amintiri din copilărie, când mama folosea lapte și creme pentru corp. Îmi amintesc acele recipiente, altfel arătau, astăzi sunt mai finuțe și elegante dar calitatea nu s-a schimbat.

Loțiune de corp hidratantă sub duș NIVEA

Nu am aflat acum despre acest produs, însă n-am considerat că aș avea nevoie de o cremă sub duș. Am cumpărat-o mai mult pentru că nu găseam exact ce aveam nevoie, în ziua respectivă. Am spus, poate a venit momentul să-i dau o notă, să văd despre ce este vorba.
Știu că sunt mai multe variante, patru dintre ele pentru pielea uscată, cu diferite extracte și doar una singură pentru pielea normală. Eu am ales laptele de corp sub duș cu unt de shea, bun pentru pielea uscată. Are un parfum plăcut, exact așa cum ne așteptăm să fie Nivea. În partea de jos a recipientului găsim intrucțiunile de folosire. Primul pas: folosim normal gelul de duș/săpunul, apoi ne clătim. Pasul doi: Aplicăm laptele de corp delicat sub duș de la Nivea pe pielea umedă. Pasul trei: Ne clătim. Pasul patru: Ne uscăm și suntem gata.
Pe spate găsim și o atenționare. A nu se aplica pe tălpile picioarelor ! ... chiar insist să se țină cont de asta.

Ce notă primește ?

Un 9. Ar fi primit 10. De ce ? Nu mi-a plăcut cum se aplică pe piele, altfel îi dădeam nota maximă. Dacă ar fi fost puțin mai lichidă loțiunea, se putea aplica mult mai ușor. În rest, nu am ce comenta prea mult. Este un produs bun, însă nu înlocuiește hidratarea obișnuită. Dar poate fi o soluție în zilele în care nu mai găsești deloc energie pentru a face acest lucru separat. 

Șamponul Diamond Gloss Care de la Nivea 

Acest șampon are o poveste lungă. Nici pe el nu l-am mai folosit de ceva timp. Uitasem ce bine mi-a făcut în perioada liceului, când, după multe vopsiri și decolorări, părul meu ajunsese să fie doar o umbră a tot ce a fost. M-a ajutat mult și mă bucur că s-a intâmplat să-l folosesc din nou, acum. Uitasem ce parfum plăcut are și cât este de cremos atunci când îl aplici în păr.
Nivea spune că îngrijește intensiv și lasă părul plăcut la atingere, întărește firul de păr și îi oferă strălucire, protejează și menține strălucirea părului.

Îi dau nota 10 fără discuții.

Balsam iluminator cu mușețel și germeni de grâu Les Cosmetiques 
Nectar of Beauty 

Este cel din prima poză, în tubul galben, drăguț. Nu folosesc foarte des balsam pentru că părul mi se îngrașă foarte repede și ajută și el. Prefer un tratament săptămânal, o mască din incrediente naturale și atât. Însă tot trebuie să am un balsam în casă.  Așa că l-am ales pe acesta, îmbogățit cu germeni de grâu și mușețel.
Nota 8

Deodorant Nivea cu extracte oceanice. Îngrijire 48h. În ultimii 2 ani am folosit deodorante naturale de la Favisan, dar am spus, hai să mai încerc și altceva. Așa am ajuns la Nivea, am și câteva Balea.


Demachiant gel pentru tenul predispus la acnee Nivea

Am tot căutat un demachiant mai puternic și l-am găsit pe acesta. Am un ten mixt și sebum în exces (zona T) în această perioadă, nu știu exact de ce. Îmi place să-l folosesc pentru că îmi lasă tenul foarte luminos după, îl simt curat, este curat, demachiat și catifelat. Un minus ar fi "efectul de chilli pe piele" și mi-e teamă să nu producă un dezechilibru, să am parte, astfel, de mai mult sebum, ceea ce nu este de dorit. Se aplică pe tenul umed, masând ușor și se clătește.  Nota ? 

Nota 8.50 pentru că... funcționează. Excesul de sebum s-a mai liniștit. Îmi place parfumul fin, deloc obositor. Vinovat pentru asta este extractul natural de Magnolie.

Ați încercat unul dintre aceste produse ? Ce părere aveți despre Loțiunea de corp hidratantă sub duș de la Nivea ?

Comentarii

Trimiteți un comentariu