The Fall

Imi place uneori sa urmaresc seriale. Nu de foarte multa vreme, as spune un an de cand intru pe imdb si citesc tot ce apare nou si nu numai.

Serialul The Fall l-am descoperit intamplator si mi-a placut inca de la primul episod. Mi-as fi dorit sa existe mai multe sezoane si bineinteles fiecare sezon sa aiba mai multe episoade, insa nu s-a intamplat asta. Ma voi multumi cu finalul din aceasta toamna.


Povestea este urmatoarea:

Stella Gibson, o talentata femeie detectiv de la Politia Metropolitana din Londra vine in Belfast, Irlanda de Nord, in scopul de a evalua progresul unei anchete de crima care a ramas activa mai mult de 28 de zile.
Atunci cand devine evident ca un criminal in serie este inca in libertate, detectivii locali trebuie sa lucreze cu Stella pentru a-l gasi si captura pe Paul Spector, cel care urmareste si ucide femei in orasul Belfast.


Paul Spector este tata si sot. In timpul zilei lucreaza ca psihoterapeut la un centru de consiliere, unde ajuta oamenii sa faca fata durerii si pierderii unei persoane apropiate sau ii ajuta cei care se confrunta cu schimbari majore în viata, cum este, spre exemplu, divortul.


Daca va plac serialele intunecate si daca v-am facut 1% curiosi gasiti sezoanele 1, 2 și 3 pe internet. a

Comentarii