Vise si Visuri





 Astazi va propun sa visati inocent in roz si albastru. Sa aveti vise, visuri si tot ce puteti atinge cu imaginatia.
Aveam 6 ani cand mi-am dorit prima data role. Le vazusem intr-o vitrina si nu-mi doream nimic mai mult decat sa fie ale mele. 
Am primit o pereche mai tarziu, dar nu aceea pe care mi-am dorit-o. Erau cu patru roti si nu ma descurcam deloc cu ele. Le-am folosit doar de doua ori.



Imagineaza-ti acum ca esti in America, neaparat in America. Undeva in California. Peste tot sunt palmieri iar soarele te imbraca in lumina si caldura lui placuta.
Parul ti-e aranjat intr-o coada lunga, impletita. Ai flori mici prinse in par neglijent, ochelari de soare rotunzi, mari si albastri.
E ora 4 dupa amiaza iar tu mergi pe role. In dreapta ta oceanul, in casti asculti Tove Lo - Talking Body si traiesti momentul. Il traiesti pe acum, nu pe ieri sau pe maine. Respiri prezentul cu tot ce-i bun si rau in el.
Oameni peste tot. Un baiat cu parul blond si dezordonat vine din sens opus. Are un skateboard in mana.
O fetita mananca inghetata, doi indragostiti se saruta.
Aerul miroase a Coca-cola si-a bomboane,
iar tu ai ochii mari si curiosi.




Comentarii