Nu sunt fata rochiilor

   De ce să mint, nu am visat niciodată la rochii lungi, elegante, realizate de cei mai celebri creatori de modă. Mă interesează, de asemenea, foarte puţin cum s-au îmbrăcat celebrităţile la ultimul eveniment la care au participat.


În viaţa de zi cu zi sunt adepta ghetelor cu şosetuţe, a hainelor care mă reprezintă si a bijuteriilor care spun o poveste. De exemplu, nu-mi place să port la gât un colier doar pentru că se potriveşte cu bluza sau cămaşa şi arată bine.


   La evenimentele speciale, atunci când sunt invitată si trebuie să aleg o ţinută elegantă, în stilul Black Tie, voi alege întotdeauna o rochie simplă dar interesantă.

Cel puţin asta încerc să fac in prezent, pentru că nu-i o idee isteaţă să programezi alegerea ţinutei în ultimul moment, aşa cum obişnuiam eu să fac. Există toate şansele să alegi greşit şi nu cred că iţi doreşti asta.
Un eveniment special trebuie să fie special. Acordă-i timp. Fii frumoasă. Pentru tine in primul rând.


Dacă nu ţi-ai descoperit încă stilul, nu ştii ce te-ar face bucuroasă să porţi, ai internetul la dispoziţia ta. Inspiră-te de unde doreşti tu, chiar Pinterest poate fi o variantă.

Suntem în 2016, dacă cauţi o rochie o găseşti la un click distantă în magazinele online. În maxim 3-4 zile lucrătoare coletul ajunge la adresa ta.
Pe Answear.ro  există multe ţinute interesante. Îmi place mult magazinul. Am ales câteva dintre cele mai potrivite stilului meu şi voi vorbi mai jos despre fiecare în parte, în funcţie de evenimentul la care mi-ar plăcea să le îmbrac.

Cocktail Party

http://bipolaritats.tumblr.com/












Aş opta pentru o rochie elegantă, Strappy Scoop de la Missguided, culoare bleumarin, simplă dar îndrazneaţă. Este un model mulat cu decolteu rotund. 



Cea de-a doua rochie, ca şi model, nu este cu mult diferită faţă de prima. Culoarea acesteia este un cafeniu frumos, are un model pe crăpatură si este puţin mai lungă.
M-am gândit că ar fi perfectă pentru un cocktail party de toamnă. Daca temperaturile nu sunt foarte prietenoase, un palton lejer, "aruncat" peste umeri este exact ce ai nevoie.


Nuntă
http://sondrasink.blogspot.ro/










O petrecere de nuntă durează mai mult în comparaţie cu un cocktail party. Pentru acest eveniment am ales o rochie neagră, cu mânecă lungâ, model cu franjuri, material de bază. Are un aer uşor boho-chic, este lejeră, perfectă pentru o seară rece de octombrie. Da, nu este bling bling...

Incălţăminte: o pereche de pantofi aurii vor adăuga un plus de eleganţă.




Dacă am mers prea mult pe culori închise până acum, de data aceasta am ales ceva luminos, o rochie scurtă, delicată, albastru deschis de la Silvian Heach. Este un model în cloş, cu inserţii si pliuri decorative. Pantofii cu toc argintii Mirror Silver vor transforma ţinuta într-o apariţie specială. Ca şi accesoriu, poşeta plic de aceeaşi culoare de la Gino Rossi.





Dacă aveţi o invitaţie la un eveniment special în această toamnă, găsiți pe answear ţinuta potrivită.

Comentarii