O altă faţă a realităţii - Bullying-ul în şcoli

Uneori uit şi mă las purtată de prezent în micile detalii zilnice, alteori simt atacul de panică cum stă, mă pândeşte din colţişorul lui, dar foarte rar mai plâng. Ce nu pot uita, mai intens decât orice amintire vizuală este frica
Încă mi-e teamă, deşi au trecut ani, am trăit experienţe, am devenit adult. Unii probabil ar spune să las prostiile în urmă, însă nu știu că rănile mele încă dor. 
Şi nu, nu mi-e teamă de un posibil pericol din prezent, pentru că unul dintre avantajele maturizării este posibilitatea de a privi lucrurile dintr-o perspectivă mult mai sănătoasă. Acest lucru nu se întâmplă la 15 ani. Acum mi-e teamă de amintirea fricii, acest sentiment înspăimântător, pe care încerc să-l alung imediat, altfel mă paralizează emoţional pentru tot restul zilei.
Săptămâna trecută eram pe facebook, citeam articole, dădeam Like la poze cu animăluţe, comentam, exact aşa cum se relaxează o parte din populaţia planetei în prezent, până când, în News Feed mi-a apărut scrisoarea unei mame care a cunoscut cea mai mare durere pe care un părinte o poate simţi.
În ziua de 12 decembrie 2015, Cassidy Trevan s-a sinucis, lăsând în urmă o mamă îndurerată care îşi doreste ca cei vinovati să plătească. Cassidy, în vârstă de 13 ani, a fost constant agresată de un grup de fete. Linda, mama ei, a declarat postului de ştiri 9 News cum acestea obişnuiau să o lovească peste faţă, cum lăsau coji de banane în faţa casei şi o abuzau prin intermediul reţelelor de socializare.
Fiind forţată să lipsească de la cursuri tocmai din acest motiv, la un moment dat este nevoită să se întoarcă, aici fiind începutul sfârșitului. Fetelor care o abuzau, surprinzător, îi cer să fie prietena lor şi o invită la un festival.

Dar în loc să meargă la festival, aceste fete o conduc la o casă din apropiere, unde este violată de doi băieţi mai mari. După această oribilă întâmplare, 
Cassidy împreună cu mama sa au vorbit cu detectivi care investighează cazurile de abuz asupra copiilor, însă nu au dat niciodată o declaraţie la poliţie, de teama că această bandă se va răzbuna.

Linda a mai povestit cum a fost nevoită să obţină un ordin de protecţie împotriva uneia dintre aceste fete, atunci când a agresat-o fizic în timp ce se afla la cumpărături. A mers chiar mai departe şi a sunat pe telefonul mobil, cerându-i să vorbească cu fiica ei.
'She worried you would find her and get her again, she went through continued bullying from some of you who managed to get to her by phone or social media, via others, even after what you'd done to her.'
Nici faptul că s-a mutat la un alt liceu nu a schimbat nimic, abuzul verbal continuând în online.

'I helplessly watched my precious child wither away before my eyes, mentally & physically, until she rarely got out of bed, until she could no longer take the pain and torment you caused her,'

După doi ani de suferinţă, Cassidy Trevan a decis să plece din această lume.

- mesajul postat de mama sa pe facebook în urmă cu câteva zile






















Numarul de telefon al Asociatiei Telefonul Copilului este 116111. Apelurile sunt gratuite in reteaua Telekom.

Comentarii