Insulele Caroline

Oamenii ar spune despre mine că sunt total opusul, nicidecum o iubitoarea a locurilor exotice, atinse parcă de o mână Divină prin frumuseţea lor. M-ar trimite chiar acum să vizitez cel mai trist, ploios şi rece loc de pe faţa pământului.

Şi nu spun că nu ar avea dreptate dar nu în totalitate. Chiar dacă am scris anul trecut despre Cimitirul Celor Fără Nume, care se află undeva în afara Vienei şi pe care mi-am dorit foarte mult să-l vizitez, asta nu înseamnă că nu ar fi activată şi cealaltă parte în mine, cea care caută ape albastre, nisipuri fine şi mult soare.
Insulele Caroline

În această după amiază am deschis întâmplător una dintre revistele mele National Geographic pe care obişnuiam să le colecţionez. Şi atunci am văzut minunăţia de mai sus, pe care ciudat, nu mi-o mai aminteam.
Este vorba de Insulele Caroline, situate undeva în Oceanul Pacific, între Insulele Filipine şi Insulele Marshall. Ce poate fi mai frumos decât atât, te întrebi, un loc paradisiac, unde există o temperatură constantă de 30 de grade C pe tot parcursul anului şi nu auzi claxoane de maşini .

Râul şi oceanul din mintea mea...

Trăiesc cu această dorinţă în minte încă de când aveam câţiva ani şi obişnuiam să înot în râul din capătul uliței unde trăiesc bunicii mei. Eram norocoasă. Trebuia doar merg aproximativ 30 de minute și găseam un loc magic, printre pomi.
Stateam de dimineaţa până seara, alături de prieteni. Când se făcea aproape întuneric şi luminile din curţile de pe cealaltă parte a râului se aprindeau, ajutată de atmosfera creată, îmi imaginam că eu nu sunt acolo, că acela nu este un râu, ci un ocean, un loc exotic, sălbatic.

Vacanţa lui 2017

Dacă 2017 ţine cu mine, mi-aş dori foarte mult să am o vacanţă specială, aşa cum nu am mai avut până acum. Tocmai de aceea îmi place să caut oferte turistice din timp. 

Un colţ de rai

Am încercat să caut un colţ de rai printre oferte. Ca și un copil în faţa raftului cu îngheţată, e atât de greu să iei o decizie. Le vrei pe toate în acelaşi timp, simţind că altfel ai pierde alegând numai una. Una dintre atâtea.
Am căutat ceva care să-mi amintească de Insulele Caroline, undeva unde nisipul e alb şi oceanul albastru deschis.

Aşa am găsit Insulele Maldive, ţara insulară despre care vorbeşte toată lumea ca fiind o destinaţie de vis. Există mai multe oferte de vacanţă, printre care Baros, Soneva Fushi, însă eu mi-am îndreptat atenţia spre COMO - Cocoa Island, care oferă vacanţe de lux pe insula Kaafu din Atolul Male de sud.

Mi-a plăcut de la prima vedere a fotografiilor de prezentare. Acest hotel este recomandat pentru odihnă, relaxare, luna de miere sau evenimente speciale.



Cocoa Island Maldives vine cu o ofertă de 4 nopţi la preţul de 2200 de euro care include cazarea şi micul dejun. Iar trasportul avion-hotel, hotel-avion, este asigurat cu o barcă cu motor de către complex. Călătoria cu barca durează 40 de minute.

 Wellness&Spa 

Complexul de 5 stele *****  dispune şi de COMO Shambhala Retreat, care oferă Wellness&Spa turiştilor dornici de relaxare în toate formele ei, prin terapii asiatice, yoga, exerciţii şi nutriţie, sub atenta supraveghere a experţilor holistici.

Mâncare şi băuturi

Băutura alcoolică nu se comercializează în afara complexului, localnicii neavând voie să consume băuturi care conţin alcool.  De aceea, în cazul unei aventuri în afara hotelurilor din Maldive, trebuie să alegeţi între suc şi... suc sau apă îmbuteliată.


Cum va arăta vacanţa ta în 2017 ?


Ce destinaţii de vacanţă vei alege ?

Eu îmi propun să savurez un Coconut Colada într-un pahar elegant, cu umbreluţă. Nu ştiu daca neapărat în Insulele Maldive, însă undeva mai aproape cu siguranţă. Las Mardive pentru atunci când puşculiţa va fi mai plină
Să reascult Enya - Caribbean Blue aşa cum o făceam acum câţiva ani, pe plajă, spre apus, când cerul începe să se coloreze ca un tablou perfect.

Să fie bine pentru toată lumea, zic.. !

.

Comentarii