Am testat o mască pe bază de cărbune activ - Activated Charcoal Mask + amintiri din adolescenţă



Când eram adolescentă şi problemele cu tenul au început să apară, căutam produse cosmetice cu miros cât mai îmbietor, aşa cum vedeam la prietenele mele, fete cu ten normal. Răsfoiam reviste la mare căutare în vremea aceea şi comandam tot ce prindeam, lună de lună. Deloc nu-mi plăceau cele recomandate de mama, sărace în parfumuri ameţitoare, fără flori şi fructe desenate pe ambalaj.


Ştiam eu bine că am un  ten mixt, dar ambiţioasă din fire, refuzam să cumpăr ce aveam cu adevărat nevoie, considerând mai degrabă o ruşine să recunosc faptul că mă deranjează punctele negre din zona nasului, a frunţii şi a bărbiei, plus excesul de sebum din belşug.
Aşadar, comandam "să fiu în rând cu lumea" produse de îngrijire pentru ten normal. Acestea se găseau în mai multe sortimente, spre deosebire de cele indicate tenului mixt/gras, mereu plictisitoare, pe bază de aloe vera, castravete sau ceva... arbore de ceai. 

Astăzi nu mai sunt la fel de inteligentă şi am câteva mici regrete în legătură cu îngrijirea necorespunzătoare pe care i-am acordat-o tenului în acea perioadă zbuciumată.

În ultimii 5 ani m-am îndreptat ușor spre produsele cât mai naturale, fără parabeni, parfumuri şi coloranţi.
Cu toate acestea, problemele cu tenul continuă să existe şi astăzi. Nu am găsit remediul salvator care să le facă să dispară peste noapte. Încă îl caut, încă visez la tenul acela perfect.

Punctele negre, un coşmar

Mai mult decât orice altceva, porii deschişi şi punctele negre şi-au făcut bine treaba şi m-au ajutat la un moment dat să dau cu stima de sine de pereţi. Au fost ani buni în care nu-mi găseam curajul să privesc un om străin în ochi, de teamă că aş putea observa pe faţa lui ceva ce poate semăna cu dezgustul.


Din fericire, acum ştiu maschez o imperfecţiune şi totodată să caut şi testez tot ce consider că m-ar putea ajuta.

Pentru că am dat de ceva timp televizorul pe internet, înlocuind cu succes programele TV cu canalele de YouTube, am observat că sunt la modă vlogurile şi că există personaliţăţi ale YouTube-ului cu sute de mii, milioane de abonaţi.
Prin intermediul lor şi în special al fetelor care vorbesc despre beauty/îngrijire/machiaj, am aflat despre acest cărbune activ ( Activated Charcoal), pe care toată lumea îl încearcă mai nou și se pare că dă rezultate. Am văzut demonstraţii şi tratamente făcute acasă pe bază de pudră de cărbune activ. Așa am realizat că nu sunt singura care încă mai speră să descopere ceva miraculos, care funcţionează real.


DE CE ESTE BUN CĂRBUNELE ACTIV ? BENEFICII

1. Micşorează şi curăţă porii

2. Înlătură excesul de sebum

3. Tratează acneea

4. Curăţă tenul de impurităţi şi bacterii

5. Lasă o senzaţie de prospeţime după utilizare

AM TESTAT BEAUTY FORMULAS With Activated Charcoal


După cum se poate observa în prima imagine de la începutul postării, BEAUTY FORMULAS vine în 3 variante: DETOX CLEANSER, cel pe care l-am testat eu, FACIAL SCRUB şi CLAY MASK.

Pe ultimele două nu le-am încercat, deci nu-mi pot forma o părere, dar bănuiesc că FACIAL SCRUB conţine ceva particule care exfoliază iar CLAY MASK este acea mască ce se decojeşte şi extrage punctele negre după uscare.


Mi-am dorit un produs care să extragă punctele negre din zona nasului, pentru că asta văzusem eu pe YouTube. Cu toate acestea, am ales DETOX CLEANSER, cel cu banda verde pe mijloc.

L-am testat timp de 2 săptămâni, o dată pe zi, seara. Are un miros plăcut, care la început îţi displace, apoi devii dependentă de el. Mirosul este mai mult "masculin", ca să spun aşa, puţin înţepător. Îmi aminteste de parfumul de nou al ghiozdanelor din copilărie. Nici nu poate fi altfel, că doar nu este pe bază de trandafiri.

Poate fi folosit în două moduri, așa cum scrie pe ambalaj.
1. În simplă curăţare zilnică a tenului/demachiere
2. Ca şi mască, timp 10-15 minute, evitând ochii

Când am turnat prima oară în palmă, mă așteptam să fie o pastă groasă, însă a fost exact opusul, o pastă subțire, care îţi fuge printre degete dacă nu o aplici repede pe faţă. Părea diluată cu apă. Am fost dezamăgită, recunosc.

Apoi am început să o folosesc zilnic, altfel nu-mi puteam forma o părere despre produs. Când aveam răbdare și îmi masam tenul prin mişcări circulare un timp mai îndelungat, se forma o spumă care crea o senzaţie asemnănătoare mentolului din şampoane, adică de răcorire.

După utilizare, faţa mea era mult mai curată, luminoasă, cu porii mai mici în zona T.  Din păcate efectul dispărea până a doua zi dimineaţă, când sebumul revenea cu forţe proaspete, într-o cantitate mult mai mare, parcă.

NOTA MEA PENTRU ACEST PRODUS: 7

Nu pot spune că nu este bun, chiar funcționează, însă nu este ce am eu nevoie. Îl consider mult mai potrivit unui ten normal, care are nevoie de o curățare delicată sau chiar pentru un ten mixt, dar care nu produce extrem de mult sebum.

*Produs Made in the UK

Comentarii

  1. Cred ca le-am vazut si eu prin DM saptamana trecuta si chiar am zabovit putin la raion gandindu-ma daca sa cumpar sau nu. :D N-am facut-o si daca zici ca nu ai vazut beneficii, ma bucur ca n-am dat banii aiurea.

    Si eu am tenul gras, dar am descoperit de curand o crema care chiar face minuni, Effaclar Mat de la La Roche Posay. Ti-o recomand, e foarte buna, chiar regleaza secretia de sebum iar fata ramana mata si catifelata, fara sa se mai ingrase. :) Am scris si un review pe blog despre ea.

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am citit. :) Merci pentru recomandare. Trebuie să o încerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. hi laura
    your article is really useful
    thank you

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu