Berea e cool ? Oktoberfest - Brasov 2017

Nu sunt o mare consumatoare de alcool. Niciodată nu am fost. Mie dă-mi un fresh de portocale, o limonadă cu ghimbir, un ice tea sau un simplu pahar cu apă plată, puţin rece. Cu toate acestea, berea este una din puţinele băuturi alcoolice acceptate de organismul meu şi care a creat până de curând o mică confuzie în mintea mea. Fiind influenţată de factori din exterior şi probabil având un gust încă nedezvoltat, n-am putut avea o părere clară şi definitivă asupra a tot ce înseamnă această băutură.



Este berea cool ? 



Nici nu mai contează cât este de cool sau nu. Unii oameni o iubesc, alţii o dispreţuiesc, mulţi o consumă în pahare elegante, în halbe sau chiar la PET. Adevărul cel important este că berea se pricepe de minune să adune oameni şi să creeze acea magie de a fi toţi la un loc, într-o zi de relaxare şi linişte, alături de prieteni şi/sau familie.

În plus, să nu uităm de beneficiile ei pentru sănătate, la care încerc să mă reîntorc mereu. Această licoare cu proprietăţi incontestabile are un aport ridicat de minerale şi vitamine. Amintim magneziu, potasiu, fosfor şi vitaminele B şi B9. Ajută la menţinerea sănătăţii rinichilor, scade nivelul de colesterol şi fibrele din compoziţia ei asigură o digestie bună.

Dar totul cu moderaţie, nu-i aşa ? Dacă are un gust bun şi este sănătoasă, asta nu înseamnă că este indicat să începem a o consuma în loc de mic dejun, prânz sau cină, zilnic.


Putem profita însă de un eveniment cu totul special, care are loc în fiecare toamnă şi se numeşte Oktoberfest. Anul acesta este la a noua ediţie şi promite una cum nu s-a mai văzut. Între 07-17 septembrie 2017 pe Stadionul Municipal din Braşov, vor fi amplasate două corturi, unul dintre ele fiind mai mare şi mai încăpător faţă de cel în care s-au desfăşurat ediţiile anterioare Oktoberfest.
Cei mici dar şi cei mari vor avea ocazia să se bucure de cel mai mare parc de distracţii şi recreere ce Braşovul n-a avut până acum şansa să vadă, cu 20 de utilaje de mari dimensiuni "Luna Parc".

Mai mult ?

Organizatorii au pregătit şi o zonă verde pentru pasionaţii de natură, unde un Ciucaş rece vine numai bun de savurat. Apoi, poţi întâlni zona de jocuri, unde te aşteaptă peste 15.000 de premii care sunt nerăbdătoare să fie câştigate de cei mai norocoşi dintre norocoşi.
Cine vrea să fie vedeta oraşului poate participa la Miss Oktoberfest şi Regele Berii.
Muzică şi voie bună ? Oktoberfest 2017 înseamnă mai multe formaţii care vor urca pe cele două scene.

Se spune că...

Atmosfera din cort nu poate fi descrisă în cuvinte...


PRIMA BERE

M-am gândit să vă spun o poveste amuzantă despre prima bere pe care am băut-o serios.. Se întâmpla undeva prin liceu, era vară şi în oraş era multă sărbătoare. Însă eu tocmai ce mă întorceam acasă după o vacanţă prelungită la mare, uşor oboşită, uşor ameţită după un drum lung, n-am rezistat tentaţiei şi am onorat o invitaţie de seară, strecurându-mă şi eu prin mulţimea care sărbătorea.
Berea nu-mi era străină, o mai gustasem eu din când în când, însă în cantităţi mici, suficient cât să rămân coerentă şi cu mintea întreagă. De această dată n-a mai fost la fel. Ne-am asezat la o masă şi am comandat ca tot ceilalţi o bere. Adică o halbă întreagă nu un simplu pahar. O cantitate uriaşă pentru cineva fără experienţă şi puţin obosit.
În jurul nostru era forfotă continuă. Oamenii plecau şi veneau, discutau şi râdeau. Am început să beau şi nu m-am oprit până la ultima picătură. Treptat, devenisem distantă şi realitatea aluneca uşor într-un univers paralel care devenise mintea mea. Era prea târziu pentru regrete şi oricum creierul nu procesa astfel de informaţii în acele momente.
Un râs necontrolat izvorâse din universul paralel pe care îl creasem. Totul părea amuzant.
Eu ce fac acum ? Voi reuşi oare să mă ridic şi să plec acasă ? Dacă cad ? O mulţime de întrebări..
Într-un final, cu sprijinul fizic şi încurajarea primită de la prieteni, am reuşit să mă ridic şi să ies afară din mulţime, râzând, bineînţeles, necontrolat în tot acest timp...

-Real Story-

Comentarii