Vreau aer curat şi un gram de speranţă într-un viitor mai Verde

Titlul postării de astăzi pare a fi o frântură dintr-o scrisoare către un Moş Crăciun al adulţilor. Pentru că doar adult fiind realizezi că toate nevoile reale pe care le ai nu pot fi cumpărate de nicăieri. Nu am întâlnit încă oameni care să-mi spună că sunt fericiţi pentru că au, dar am întâlnit oameni care am simţit că sunt fericiţi pentru că sunt, chiar dacă au, chiar dacă nu. Sunt ce au decis ei să fie înlăuntrul lor şi prin modul în care îşi trăiesc viaţa. Cu delicateţe, cu grijă, înţelepciune multă şi adevăr.

Am învăţat şi eu să trăiesc astfel sau cel puţin încerc în fiecare zi. Obişnuiesc uneori să fug spre mine dar în exterior şi descopăr locuri care mă fascinează prin simplitatea lor, nu foarte departe de oraş, la câţiva kilometri, mergând spre munte.

Povestea fotografiei de mai sus

În această imagine (1) am încercat să prind un moment frumos, pe care poate nu l-am surprins neapărat în toată măreţia lui, din păcate. Eram undeva la poalele vârfului Padeş, munţii Poiana Ruscă, pe un drum înconjurat de pădure. Mă aflam în drum spre Nădrag, o mică comună cu o istorie frumoasă. Ne oprisem câteva minute lângă un pârâu, era o după-amiază târzie, rece, cerul anunţa ploaie şi eu nu mă putea desprinde de acea stare de bine. Priveam cei doi copaci cum s-au întâlnit spre cer, sprijinită cu capul de maşină, în cântecul păsărilor, zgomotul pădurii şi trăiam bucuria de a mă hrăni cu aerul acela curat, din belşug.

Iubesc aceste locuri. Sunt ca o terapie pentru trup şi suflet. Indiferent de anotimp, am urcat prin pădure în zile de iarnă cu ploi mărunte şi reci, într-un decor straniu, frumos, special. Înconjurată de ape îngheţate, trăind o permanentă senzaţie de bucurie amestecată cu teamă. Nicăieri nu am găsit un aer mai bun decât acesta. 
Alteori, în zilele de primăvară sau toamnă caldă, îmi place să pregătim sendvişuri cu banană şi unt de arahide, am grijă să iau termosul cu ceai din fructe şi facem un mic picnic printre copaci, într-un loc secret, de unde putem admira văile. Este relativ aproape de maşină şi ameţitor de frumos.


   Campania "Plantăm aer"

Ce m-a determinat astăzi să scriu despre micile mele aventuri prin pădure este o campanie iniţiată de Daikin România, liderul mondial pe piaţa aparatelor de aer condiţionat. Cu sprijinul nostru şi în colaborare cu iniţiativa Plantăm fapte bune în România, Daikin vrea să  planteze peste 10.000 de copaci în mai multe zone ale tării. Pentru fiecare aparat de aer condiţionat vândut în perioada 5 iunie - 15 septembrie 2017 se va planta un copac.

Consider că este o campanie foarte drăguţă, aparatele de aer condiţionat au devenit o necesitate în prezent, trebuie să recunoaştem că nu mai putem trăi decent fără ele. Achiziţionând unul în această perioadă, nu numai că vom avea mai mult confort acasă, dar ajutăm la acţiunea de împădurire a ţării.
Mi-ar plăcea mult să pot fi acolo. Daikin invită pe toţi cei care doresc şi le pasă de aerul pe care îl respiră, de calitatea vieţii din prezent şi a generaţiilor următoare, să participe în data de 18 noiembrie 2017 şi să ajute la plantarea copacilor în 15 judeţe ale României.

Copacii vor fi plantaţi în Dolj, Şotânga, Valea Călugărească, Greaca, Peştera, Jegălia, Stelnica, Sudiţi, Miloşeşti, Cuza Vodă, Costache Negri, Tecuci, Jorăşti, Leţcani, Bălţaţi.

În campania ,,Plantăm aer,, sunt 24 de produse participante. Doar achiziţionând unul dintre ele putem ajuta la împădurirea României. Acestea pot fi găsite pe site-ul oficial al campaniei, www.plantamaer.ro. Eu am să vi le arăt doar pe primele 3 din gama BLUEVOLUTION, restul descoperiţi acolo. 
Ştiaţi că ❓

Ce trebuie să reţinem ?
1. Pentru fiecare aparat de aer condiţionat Daikin, achizitionat în perioada 5 iunie-15 septembrie va fi plantat un copac. 
2. Daikin va ajuta la plantarea a peste 10.000 de copaci în data de 18 noiembrie 2017, la ziua naţională de împădurire, în 15 judeţe ale României. 
3. Pe site există un formular de înscriere ca voluntar.

Comentarii

  1. Nu stiu daca vom reusi vreodata sa reconstruim ce au distrus altii, dar este foarte inspirat sloganul acestei campanii - Plantam aer. Nu e rau ca lumea isi cumpara purificatoare, umidificatoare sau dezumidificatoare, dar ar fi mai bine sa realizeze ca un pom in plus va face diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, tocmai de aceea imi place această campanie. Ne aminteşte că trebuie să fim responsabili şi să privim puţin dincolo de confortul pe care ni-l dorim acasă.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu