CeraVe - review


Despre CeraVe am aflat abia anul trecut, pe Instagram, însă nu mă gândeam că produsele lor pentru îngrijirea pielii pot fi găsite și în România. Marca a luat naștere în 2006 și vine cu o gamă de produse bazate pe ceramide similare pielii și pe tehnologia MVE, care repară și hidratează pielea pe tot parcursul zilei. 🧖 ♡ Am primit prin poștă două mostre CeraVe. Este vorba despre un gel de curățare hidratant și o cremă hidratantă. Mi-au lăsat o impresie bună și mă gândesc să le caut in farmacii. 🙂♡ 


CeraVe - Cremă hidratantă. Conține 3 ceramide esențiale și acid hialuronic. Hidratează și ajută la restabilirea barierei protectoare a pielii. Este indicată pentru pielea uscată și foarte uscată, potrivită atât pentru ten, cât și pentru restul corpului (adulți și copii). Îmi amintește puțin de crema reparatoare pentru corp de la Garnier, dar mult mai eficientă. Îmi place lipsa parfumului, deci nu devine obositoare odată cu trecerea timpului. ♡ In primele secunde de la aplicare îți lasă impresia că ar fi o cremă grasă, untoasă. Insistând cu masajul, intra repede in piele și "dispare" acolo 😉, lasand-o mată. 
Produs NON-COMEDOGENIC


CeraVe - Gel de spălare. Conține 3 ceramide esențiale și acid hialuronic. Curăță eficient, hidratează și ajută la restabilirea barierei protectoare a pielii. Acțiunea gelului este foarte delicata. Eram curioasă să descopăr cum se comportă pe tenul meu mixt, fiind indicată pentru pielea uscată și foarte uscată (atat pentru corp, cât și pentru față) ♡ Am simțit tenul extrem de curat după clătire, matifiat, hidratat. Nu conține Parfum!!! Este Hipoalergenic. Potrivit pentru adulți și copii. 🙂

Comentarii