Mi-am dorit un 2018 Altfel


La sfârșitul fiecărui an obisnuiesc ca în noaptea de Crăciun să-mi pun una sau mai multe dorințe pentru anul ce vine. Aștept ca toată lumea să meargă la culcare, mă îmbrac cu liniștea acelor momente magice și mă asez lângă brad. Niciodată nu am rămas fără o dorință împlinită, chiar dacă a durat luni de așteptare sau ani, în unele cazuri. Cumva, lucrurile au mers într-o direcție bună, uitându-mă acum în urmă, cu toate că planul meu poate a arătat de multe ori diferit.

Pentru 2018 mi-am dorit ceva mai simplu. Să fie Altfel. A fost un gând de moment pe care acum îl trasform în plan. Cum ar fi dacă... ? Este posibil ? Sigur! Îmi doresc o schimbare mult mai profundă, pe care nu am avut niciodată curajul să o fac. Și nu cer prea mult, vreau doar să devin CEA MAI BUNĂ VARIANTĂ A MEA.

O schimbare de look

Am început cu partea cea mai ușoară, am mers la un salon și am renunțat la părul foarte lung în favoarea unui bob mediu cu breton. Deși nimeni nu mă încuraja să fac asta, pentru că se obișnuiseră cu mine așa, dorința foarte puternică a mers mai departe de păreri și sfaturi. Știu că oamenii se tem inconștient să nu devii mai mult decât pot ei înțelege, dar asta nu e adevărat.
Văzusem o fotografie într-o revistă cu mult timp în urmă. Mi-a plăcut ideea de bob dezordonat cu breton și am simțit că pot, în sfârșit, să mă descopăr și din acest punct de vedere.

Un somn mai bun

Niciodată nu am fost prietena somnului. Mereu mi s-a părut că pierd timp prețios dormind, când aș putea, evident, face o mulțime de alte lucruri mult mai înteresante. Așa am ajuns să fac o obișnuință din a dormi 4-5 ore pe noapte. Programul Reset by Limitless, descoperit cu puțin timp în urmă, despre care voi vorbi imediat, îmi promite că pot rezolva și această problemă. Iar eu am încredere. De ce ? Îmi amintesc acele perioade(scurte) în care puneam mare preț pe o alimentație sută la sută sănătoasă, făceam detox timp de 2 săptămâni și sport de cel puțin 5 ori pe săptămână. Mă trezeam dimineața foarte fresh, pozitivă, pregătită pentru noi provocări. Una nu trebuie să o excludă pe cealaltă, însă alimentația corectă face minuni pentru corpul și psihicul nostru. Trebuie să fie primul și cel mai important pas. În scurtă vreme vom avea impresia că am devenit un alt om, o mai bună variantă a noastră.  

De la tulburări de alimentație la un prezent mai puțin tulbure

Am scris în urmă cu doi ani despre kilogramele în plus din copilărie, cum m-am luptat să pot ajunge la o greutate normală. Au venit anii adolescenței și am experimentat bulimia, o tulburare de alimentație care m-a dat total peste cap. Pentru mine, mâncarea era un dușman, trăiam într-o bulă iar stima de sine nu exista, doar pretindeam că o am.
Aș putea minți și spune că la un moment dat lucrurile s-au așezat de la sine, însă asta s-a întamplat foarte curând, nicidecum cu ani în urmă. Astăzi, într-adevăr, am control asupra porțiilor de mâncare și învăț permanent să o privesc cu alți ochi. Îmi place diversitatea în farfurie iar a mânca cu măsură e o provocare ce mă stimulează să cresc, să înțeleg, să învăț a mă controla.

Reset by Limitless face parte din planul Altfel pentru 2018. Putem începe programul de remodelare corporală de acasă, de la birou, indiferent unde ne aflăm, și asta pentru că beneficiem de el online, Mai exact, totul se întâmplă online foarte simplu, adică cumpărând unul dintre pachetele RESET pentru 3 luni. A făcut până acum peste 5000 de clienți fericiți iar eu îmi propun să fiu următoarea.

Pentru că nu este o dietă, este șansa de a ne schimba definitiv stilul de viața printr-un program nutrițional gândit special pentru noi, pentru fiecare în parte. Fie că ne dorim să slăbim sau doar să învațăm să mâncăm corect și să ne simțim mai bine cu noi înșine în fiecare zi. Un test online Reset va determina profilul nostru nutrițional iar mai departe, vom avea acces la:

- știința nutrițională din spatele programului Limitless
- toată baza de articole marca Limitless
- cursuri video nutriționale
- grupul de Facebook dedicat comunității
- planul alimentar personalizat*
- cartea de bucate Limitless
- feedback săptămânal personalizat din partea nutriționistului pe jurnalul alimentar
- 2 ședințe* lunare de coaching individual cu nutriționistul programului (prin telefon sau Skype)

Dacă programul este urmat cu fidelitate, până la finalul celor 3 luni putem slăbi între 10 și 18 kilograme. Asta consumând 5 mese pe zi în cazul femeilor și 6 mese pe zi în cazul bărbaților. Cu toate acestea, mulți clienți Reset au impresia că acum mânâncă mai mult decât obișnuiau înainte, dar cu toate acestea, kilogramele în plus dispar de la o lună la alta.

Dorința mea este să slăbesc undeva la 7-8 kilograme, însă mai presus de asta, să învăț să mânânc inteligent, să-mi educ apetitul definitiv și să nu mai trăiesc cu teama de a mă reîntoarce în punctul acela.

Cine sunt ?

Ultima provocare pentru 2018 este să îmi reamintesc mereu că fiecare moment este unic și că merită să luăm tot ce este mai bun de la viață. Să las uneori deoparte stresul și haosul fiecărei zile, să zâmbesc mai des, să visez fără teamă, să nu renunț la adevărul profund al meu si să am mai mult control asupra gândurilor care de multe ori mă copleșesc. În plus, vreau să învăț lucruri noi, să citesc cele mai bune cărți, să descopăr oameni și locuri.

Tu ce schimbări ai vrea să faci în 2018 ?

Comentarii