Cumparaturi la DM și un gel de duș special


Mult timp după ce s-a deschis DM în orașul meu nu i-am trecut pragul. Îmi făceam cumpărăturile online sau în magazinele pe care le cunoșteam deja. Până într-o zi când nu găseam crema de față de care aveam neapărat nevoie, eu având tenul mixt, pretențios. Asta m-a facut sa intru de curiozitate să văd dacă o au ei. Și am găsit-o. Începând de atunci, merg cel puțin o dată la două luni, îmi iau cam tot ce am nevoie. Rareori se întâmplă să nu găsesc ceva. In plus, prețurile sunt foarte bune, unele produse sunt chiar mai ieftine decât în alte părți.


Îmi amintesc crema termică anticelulitică Supless de la Gerocossen 400ml. O cumpărasem în toamnă de la DM și a costat în jur de 20lei. Mi s-a părut un produs interesant și am vrut să-l încerc. La câteva minute după aplicare, pielea începe să se încălzească și simți că "arde". Pe recipient promite, scris într-un colțișor, -2,5cm în 28 de zile. Nu știu dacă s-au evaporat acei cm, însă efectul pe piele este plăcut. Dar Supless vine și în varianta Crio-gel cu efect răcoritor, recomandată pentru celulita edematoasă cu retenție de lichide. Aceasta promite -3cm în 28 de zile.
Merită încercate.


Zilele trecute mi-am cumpărat două deodorante spray B.U. Albsolute Me și Balea All eyes on ME. De obicei folosesc deodorante naturale de la Favisan, dar am spus să mai încerc și altceva. B.U. m-a surprins printr-un parfum divin. O combinație de mandarină, măr crocant și pară coaptă, totul îmbrăcat într-un mixt de violete și frezii, cu lemn neted de santal. Iar la final, aromele de mosc, ambra și caramel vorbesc perfect despre complexitatea feminității absolute. Preț: 12lei
Balea All eyes on ME a costat până în 10 lei. Are un parfum floral-fructat, dulce, perfect pentru o zi de vară. Efectul nu este de durată dar nici prețul nu este cine știe ce. Cu toate acestea, îmi doresc să încerc și alte deodorante marca Balea.

Pentru duș și îngrijirea de după am cumpărat un ulei Johnson's cu aloe vera și un gel de duș Tesori d'Oriente. Uleiul cu aloe vera îl aplic de pielea umedă imediat după duș, se absoarbe rapid și lasă pielea foarte fină, plăcută la atingere. Mirosul este adorabil, simplu. Îți vorbeste, parcă, despre sănătate.

Gelul de duș Tesori d'Oriente nu este cumpărat din DM dar se găsește pe Emag. În ambalajul de 250ml stă o comoară ce așteaptă să fie descoperită. Prima data când l-am folosit am spus că nu-mi place, mi se părea că seamănă cu produsele de îngrijire pentru bărbați, un parfum puțin prea "dur" pentru o femeie. Treptat, însă, m-am îndrăgostit iremediabil de el. Ambra și moscul alb ne conduc spre visare, spre mister, este seducător și dă dependență.
Recomand folosirea lui de 2-3 ori pe săptămână, nu mai des, tocmai pentru că parfumul său este foarte puternic și să nu riscăm să ne obosească.
Pe Emag găsim o mulțime de produse Tesori d'Oriente, cu parfumuri din cele mai diverse și misterioase. Filozofia brandului își are originile în Estul Îndepărtat.

Ați încercat până acum un produs Tesori d'Oriente ? Dacă da, ce părere aveți ?

Comentarii

  1. Si in dm nu au deloc produse Tesori? Ca de ceva vreme tot vad articole despre ele si mi-am propus si eu sa le incerc, doar ca mi-era mai la indemana dm decat emag, ca daca iau cu livrare la posta, stau acolo 2 ore.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am gasit in dm. In schimb emag-ul e plin. Gel de dus, crema de corp, parfum, body scrub. Chiar iti recomand sa le incerci, mi-ar placea sa vad ce parere ai despre produsele Tesori.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu