Am testat Bielenda Green Tea - produse de îngrijire cu ceai verde


 Când m-am întâlnit cu Bielenda nu știam exact ce caut. Voiam un gel de curățare și o cremă de față pe care să nu le mai fi încercat până atunci. Căutam o soluție pentru problemele tenului mixt, de la un brand necunoscut mie, în speranța facerii unei minuni. Nu am găsit exact ce căutam, însă le-am luat pe acestea trei, ce fac parte din gama Green Tea. Produsele sunt Made in Poland, dar asta nu le face mai puțin eficiente. Din contră, am încredere și le folosesc zilnic de aproape o săptămână.

Am citit mai multe păreri pro și contra Bielenda. Unele dintre noi se arată total dezamăgite și au eliminat produsul respectiv din testare, altele se declară super mulțumite de raportul calitate-preț și recomandă mai departe cu încredere. Nu consider a fi niște produse care să nu merite măcar din curiozitate încercate, în ideea de a testa ceva nou, altceva decât brandurile cunoscute de noi toți, ce nu vin întotdeauna cu rezolvarea unei probleme.

Vorbesc despre problemele tenului mixt în special, ce ne dă bătăi de cap. Un ten greu de mulțumit și care cere o atenție specială. Exces de sebum, aspect lucios, pori dilatați, puncte negre, ten uscat pe alocuri. Toate se întâmplă pe o singură față, pe fața noastră. Visăm la ziua în care putem aplica ulei de cocos pe ten, însă știm că nu va fi posibil prea curând, acesta nefiind recomandat deoarece blochează porii. Poate, începând cu 60+... poate... numai atunci. Acum ne mulțumim cu un ulei din sâmburi de struguri sau argan.

Apa Micelară 3in1

O găsim într-un recipient grăsuț de 500 ml. Producătorii spun despre ea că reface și curăță pielea, elimină machiajul, murdăria și excesul de sebum, fără a le răspândi pe față. Loțiunea micelară face pielea să se simtă mai curată, reîmprospătată și oferă confort. Conține ulei de arbore de ceai, ce are un puternic efect antibacterian, luptă împotriva acneei și îmbătrânirii prin Vitamina C. Aspectul pielii este vizibil îmbunătățit

Folosesc apa micelară dimineața și seara, uneori în timpul zilei, atunci când am nevoie de un tratament revigorant. Ador faptul că nu îmi lasă senzația de ten încărcat, așa cum o fac alte ape micelare testate în trecut. Parfumul este destul de puternic, însă nu obositor, chiar relaxant aș putea spune. Miroase a natură...

Gel micelar cu ceai verde

Îmi plac rezultatele folosirii acestui gel de curătare. Sunt foarte mulțumită până acum. Este pentru prima dată când am ocazia să folosesc un gel micelar. Producătorii descriu produsul ca fiind o formulă exceptională, multitasking, ce poate ajuta pielea să recupereze strălucirea, puritatea, blândețea și finețea. Conține ulei de arbore de ceai, antioxidanți, extract de ceai verde. În plus, micelele din compoziție atrag impuritățile de la suprafața tenului.

Este un recipient de 200 ml din care s-a dus deja un sfert. Îl folosesc dimineața și seara, înainte de culcare. Aplic o cantitate suficientă pe întreaga față, în timp ce insist cu un masaj blând în zona T. La un moment dat gelul se transformă într-o spumă albă și începi să-i simți efectul fresh pe piele. Clătesc cu apă din abundență și mă bucur de rezultat. Tenul este curat și nici urmă de exces de sebum. Imediat după aplic o cremă hidratantă cu minerale și antioxidanți, iar seara las numai serumul să-și facă treaba.



Serum Bielenda - Green Tea

Magie într-o sticlută de 15 ml. Serumul oferă tot ce poate fi mai bun unui ten mixt. Concentrația mare de ingrediente naturale și efectul pe piele m-au făcut dependentă de el într-un timp foarte scurt. Are un parfum minunat, te simți captivă într-o grădină plină de tot felul de plante miraculoase, cu doar o singură picătură. Normalizează secreția de sebum, hidratează, hrănește, tonifică, îmbunătățește calitatea epidermei. Ingredientele sunt uleiul de arbore de ceai cu al său efect antibacterian, antioxidant din Vitamina C, Vitamina B3 impotriva formării acneei, a punctelor negre. Reduce secreția de sebum și vizibilitatea porilor.

Cu ajutorul pipetei se aplică câteva picături pe ten, gât și decolteu. Îl folosesc în fiecare seară, masând usor până intră în piele. Producătorii îl recomandă împreună cu crema de noapte Green Tea, însă eu prefer să nu aplic o cremă pe timpul nopții. 

În fiecare dimineață mă uimesc efectele lui pe piele. Tenul este mai luminos, excesul de sebum este redus considerabil. Simt că i-am oferit exact ce avea nevoie.

Dorințe*

- sper să găsesc o cremă de zi care să mă mulțumească. Nu suport acel aspect lucios pe care îl lasă unele creme pe ten
- mi-ar plăcea ca pompița gelului micelar cu ceai verde Bielenda să funcționeze mai ușor
- aștept ziua în care porii să fie mai puțin vizibili iar excesul de sebum istorie

Propun să ajutăm tenul și printr-o alimentație sănătoasă.

Ce părere aveți ? Ați încercat produse Bielenda până acum ?

Comentarii

  1. Salut, eu mi-am normalizat tenul mix cu crema hidratanta AHAVA. Este um brand din Israel dar se gasesc si in Europa . Pe Notino.ro il gasesti . Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am auzit despre acest brand până acum. Voi citi mai multe, cu siguranţă. Merci frumos pentru recomandare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag ! Datorita tie am incercat si eu apa micelara Bielenda cu arbore de ceai. E o apa micelara buna sint multumita. Te pup

      Ștergere

Trimiteți un comentariu