Blogathon 2018 - Înscrierile au început

Îmi anunț înscrierea la Blogathon 2018 cu puțină întârziere. Totuși, nu mi-am dorit să ratez competiția din această primăvară. Este a doua oară când particip și recunosc, a devenit un soi de dependență și asta. Dacă în toamnă am avut mai puțin timp și inspirație pentru a obține un loc mai sus în clasament, vreau să-mi promit că de aceasta dată lucrurile vor sta altfel.


Dacă ai un blog, îți place să scrii și vrei să câștigi niște premii, tot ce trebuie să faci este să îți anunți participarea printr-un scurt articol cât mai urgent. Înainte de asta, îți faci un cont pe platforma BlogAwards,  în cazul în care nu ai unul, deja. După ce citești regulamentul, te informezi despre jurizare și metoda de acordare a premiilor, înscrii articolul → aici.

Câștigurile sunt tentante. Ai posibilitatea să câștigi premii în bani, vouchere cadou, premii garantate, diferite produse, în funcție de sponsor. Ai nevoie doar de imaginație și încredere. Eu pot spune că am câștigat destul de mult până astăzi. Mai mult decât mă asteptam și mai mult decât poți câștiga în altă parte, ca blogger începător.

Pe lângă premiile fiecărei campanii în parte, la finalul competiție, primii 40 de bloggeri vor primii garantat un cadou din partea organizatorului. 

S-au afișat deja 6 campanii ce fac parte din Blogathon 2018. Trebuie să fiți atenți și la deadline-uri. Intrați zilnic pe platformă. Campania Dwyn se încheie pe data de 4 aprilie. Sunt 6 premii constând în vouchere de cumpărături, Famouse Roses oferă 10 vouchere, magazinul Onore vine cu 3 vouchere pentru 3 norocoși. Și multe altele.

Încă mai aveți timp să vă înscrieți. Dacă sunt întrebări, aștept să-mi scrieți.

Succes !



Comentarii