Gel de curățare 3in1 împotriva punctelor negre (Charcoal Anti-Blackhead)


Nu știu cum n-am aflat până de curând despre gelul de curățare 3in1 de la Garnier. Cu cărbune, evident, doar iubesc cărbunele și încerc să-l includ tot mai mult printre produsele de îngrijire. Simt că este unul dintre acele îngrediente care îmi fac bine, în sfârsit. Acum mă gândesc la o pastă de dinți cu cărbune de bambus activat, știu că are efect de albire și îți protejează gingiile. Costă în jur de 25 de lei.
Produse Garnier folosesc încă din vremea adolescenței, când îmi cumpăram loțiuni, geluri de curățare cu particule abrazive, creme pentru calmarea acneei. Uneori mă ajutau, alteori nu. Oricum, era o perioadă sălbatică chiar și pentru tenul meu. Mai târziu am descoperit unguentul cu acid salicilic, însă era deja târziu, mă liniștisem între timp.

Ultimele produse cumpărate marca Garnier au fost: apa micelară Pure Active, laptele de corp regenerator în recipientul rosu (foarte bun), gelul de curătare 3in1(fără cărbune) și gelul de curătare 3in1 cu cărbune, despre care scriu astăzi.

Gelul de curătare 3in1 de la Garnier. L-am folosit până s-a terminat. Rareori procedez așa. Când rămâne mai puțin de jumătate, cumpăr produse noi iar acestea ajung la un moment dat în coșul de gunoi. În special cele pentru care nu am dat foarte mulți bani. Costă aproximativ 20 de lei și chiar luptă împotriva imperfecțiunilor. Excesul de sebum dispare câteva ore iar tenul rămâne mult mai curat după curățare. Singurul minus ar fi acea senzație de "strângere" a pielii. Probabil ingredientele sunt foarte bine alese pentru a-i face față tenului mixt, de aceea aș recomanda totuși o cremă hidratantă imediat după, potrivită tenului gras/mixt. Poate o cremă-gel naturală, încă caut așa ceva. Să intre rapid în piele, să hidrateze și hrănească, dar să nu lase un aspect lucios sau să încarce porii. 

După părerea mea, gelul de curătare 3in1 de la Garnier (Charcoal Anti-Blackhead) este o alegere mult mai fericită. De data aceasta au fost mai atenți cu pielea noastră. Gata cu senzația neplacută de "strângere" ! Un produs mai puțin agresiv în intenția lui de a curăța tenul de impurități. Îl prefer de o mie de ori mai mult. Cu toate că noi, cele care avem un ten gras/mixt iubim să-l simțim curat cu orice preț și de multe ori achiziționăm produse agresive, care produc dezechilibre, tot cele cu acțiune blândă sunt răspunsul, de fapt.
Pure Activ anti-puncte negre înseamnă altceva. Mai blând și cu efect de lungă durată. Triplă acțiune - curăță, exfoliază și poate fi folosit ca mască.

Printre ingredientele gelului de curățare îmbogățit cu cărbune se numără: extractul de afine și acidul salicilic. Amândouă ajută la reducerea punctelor negre și previn reapariția lor.  Folosit ca mască poate reduce excesul de sebum pentru un timp mai îndelungat.


Până astăzi l-am folosit de câteva ori ca exfoliant și o singură dată ca mască. Nu am reușit să-mi formez o părere clară despre acest produs. Știu doar că acționează foarte blând asupra pielii și curăță impuritățile destul de bine după o primă utilizare. Lipsește senzația de strângere și am impresia că nu se întâmplă o curățare eficientă. Din fericire nu este adevarat, în îngrijire ai nevoie de timp, rezultatele nu apar peste noapte. 

#exfoliant 

Aplic pe tenul umed o cantitate suficientă și masez insistând în zona T pentru 3 minute. Particulele de cărbune îmi curăță porii iar parfumul este irezistibil. O combinație între extractul de afine și cărbune, ador acest miros. După clătirea cu apă din abundență mă simt mai fresh, sebumul dispare, pielea rămâne fină.

#mască  

L-am folosit ca mască o singură dată, lăsândul să acționeze pe piele în jur de 30 de minute, până s-a uscat. Este necesar un prosop umed pentru a-l îndepărta de pe față. Adică să rezolvi problema altfel decât am rezolvat-o eu, mai isteț, așa... ☺
După ce tenul este perfect curat, eu recomand un ulei hrănitor, cum ar fi uleiul de argan sau cel din sâmburi de struguri. 

#Remedii naturale

Când apar roșiile, acele roșii parfumate, adevărate, suculente, neapărat să profităm de ele. În liceu tăiam felii subțiri și aplicam peste coșuri. Acum acele coșuri au dispărut, însă celelalte probleme ale tenului cu imperfectiuni nu m-au părăsit. Este cunoscut faptul că roșiile/pulpa/sucul luptă împotriva punctelor negre

Rețeta mea este următoarea

Pulpa unei roșii mari se pune în blender împreună o lingură de miere. Această mască se lasă să acționeze timp 20-30 de minte, cât avem răbdare, important este să fie uscată când o îndepărtăm. Excesul de sebum poate fi redus și prin acest remediu natural, dacă se repetă de 2-3 ori pe săptămână, împreună cu o alimentație echilibrată, desigur.

Ati incercat Granier 3in1 Pure Active anti-puncte negre ? ☺

Comentarii