#PURE COLOR Prima vopsea sub forma de gel de la Schwarzkopf


 Vineri după-amiază am primit un mail de la Urgent Cargus. Mă anunțau că luni, în data de 16, îmi va fi livrat coletul de la  BUZZStore. Nu mă gândeam să-l mai aștept până atunci, însă m-am trezit cu două apeluri și un mesaj de la curier exact sâmbătă, a doua zi. M-am bucurat să-l primesc mai devreme, desigur. Abia am așteptat să ajung în casă și să-l deschid. Văzusem eu pe pagina de facebook @BUZZStore România cam ce se află în pachet, dar tot curioasă eram.

Kit-ul de la Schwarzkopf conține:

- 2 vopsele #PURE COLOR în culoarea aleasă de mine
- 1 broșură
- 6 seturi de stickere fun
- 5 teste de personalitate pentru puțină distracție 
- 1 pachet de cărți de joc
- 1 set de accesorii funny pentru poze

Stickerele și testele de personalitate le-am împărțit cu prietenele mele, cărțile de joc le păstrez pentru o zi mai specială iar vopseaua este doar a mea.👯 Am ales un Nude Blond 7.0. Părul meu natural este saten închis, spre un fel de gri, vara, datorită soarelui. Uneori îmi place mult așa, alteori am în gând schimbări majore. Ce știu sigur este că blondul deschis sau negrul nu mă avantajează deloc. Cât despre decolorare, vreodată, poate, mă încumet din nou. Deocamdata pot spune că nu am mai pus vopsea în păr de aproape  un an de zile. Am încercat să-l las să se refacă după multele experiențe la care l-am supus. Să se refacă natural, prin tratamente și alimentație sănătoasă.

În mai am un eveniment important și m-am gândit să mă vopsesc din nou. Nu caut schimbări majore, tocmai de aceea am ales o nuanță cât mai apropiată de culoarea mea naturală. Dacă aș fi ales altceva, pentru că m-am gândit și la asta, era necesară o decolorare, ceea ce încă evit.
120 de ani de experiență, 120 de ani cu Schwarzkopf. Astăzi, noua gamă #PURE COLOR, prima vopsea sub formă de gel, mai ușor de aplicat, ce nu curge, într-o paletă de 20 de nuanțe naturale. Noua vopsea ne promite o vopsire profesională, chiar și acasă la noi. Au fost selecționate ingrediente naturale, recunoscute pentru puterea lor de îngrijire. Aloe vera, extract de cactus, ulei de jojoba.


















Părului meu îi lipseste strălucirea. Indiferent ce produse folosesc, nu mai dorește să arate așa cum arăta atunci când eram mai mică. Bogat, sănătos, plin de volum. Eram mult, hidratat și cădea frumos pe umeri. Îmi era suficient șamponul și balsamul.
Poate doar noua vopsea #PURE COLOR să vină cu o schimbare, împreună cu alimentația sănătoasă în care am tot mai multă încredere.

Este important de știut că, atât gelul colorant cât și loțiunea fixatoare au aceeași textură. Amândouă sunt sub formă de gel și se amestecă excelent.  În plus, #nu curge, #ușor de aplicat, #ușor de clătit.

Sfaturile de la Schwarzkopf pentru un vopsit perfect:


1. Părul să fie nespălat cu cel puțin o zi înainte. Uleiurile protectoare pot preveni iritațiile iar vopseaua aderă mult mai bine la firul de păr.
2.  Pe conturul feței se aplică puțină cremă pentru a nu păta tenul cu vopsea
3. În funcție de lungime, 1 cutie pentru păr scurt - 2 cutii pentru păr mediu și lung
4. Instrucțiunile de pe pliant se citesc întotdeauna ☺
5. Dacă este posibil, 2-3 zile după vopsire să evităm spălatul părului pentru a permite pigmenților să se fixeze cât mai bine în firul de păr
6. Se recomandă folosirea șamponului și balsamului pentru păr vopsit. Produsele speciale sunt mult mai delicate și ne ajută să păstrăm culoarea cât mai mult timp
7. Apă călduță, nu fierbinte ! Apa fierbinte estompează culoarea părului

Păstrez vopseaua pentru luna mai. Tot atunci revin cu un before&after. De câteva luni, după ani de păr lung, acum trăiesc cu un bob mediu. Îmi va ajunge o cutie de vopsea pentru o singură colorare.  Inainte îmi ajungeau cu greu două cutii. Recunosc, uneori mi-e dor de părul lung, însă schimbările sunt și ele binevenite. Iubesc libertatea pe care mi-o oferă acum un păr scurt.

O părere despre #PURE COLOR de la Schwarzkopf mi-am făcut urmărind canalul de YT al Denisei Bârgău. Ea a încercat-o deja și se arată mulțumită de rezultate. Așa am avut și eu posibilitatea de a vedea mai "de aproape" cum arată vopseaua sub formă de gel, pentru că nu pot deschide tubul încă. Într-adevăr, este altceva.. ☺

Și încă ceva...

O vopsea bună se cunoaște și după... cutie ? ... mă întrebam eu☺
Poate că da! 

Comentarii

  1. Eu am testat nuanta Gold Choco care a prins frumos desi parul meu era mai inchis la culoare. Radacinile insa au fost acoperite foarte bine si eu chiar ma lupt cu firele albe. Mi-a placut la vopsea faptul ca se amesteca foarte usor in tubul special, textura de gel gen slime :) ajuta mult la intinderea uniforma a vopselei, iar mirosul nu este unul foarte intens de amoniac. Sunt fan vopsele Schwarzkopf de peste doi ani, insa aceasta mi se pare foarte potrivita pentru vara si am vazut ca optiunile de culoare sunt variate.
    Simona Vlad

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit astăzi a doua cutie de vopsea. Este foarte bună, într-adevăr. Poate nu rezistă pe firul de păr la fel ca o vopsea "normală", culoarea se estompează dupa câteva spălări, însă o prefer așa cum este. Mai ales acum, în perioada aceasta, când imi colorez părul cu o nuanță ce se apropie de cea naturală.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu