Frumoasa Adormită - Sau ce trebuie să faci atunci când te trezești


Sunt cum am fost mereu. Doar anii au schimbat ceva. Acum îi înțeleg mai bine pe cei din jur și nu mai sunt centrul universului. Am fost. În cel mai negativ sens. Nu m-am iubit deloc și i-am judecat pe ceilalți, după aparențe, așa cum au făcut și ei la rândul lor cu mine. Dar, pentru că eu am fost și sunt într-o permanentă căutare, îmi permit să spun asta acum. Ei nu știu dacă o pot face. 
Sunt încăpățânată și refuz să accept o altă variantă de adevăr. Cele mai interesante povești de viață aparțin oamenilor care au fost suficient de nebuni să nu renunțe la adevărul lor. Care este adevarul tău ? Folosit de atât de mulți oameni, uneori cu sens, alteori fără, ce înseamnă până la urmă ?


Aveam să aflu treptat, pierzându-mă de mine și regăsindu-mă în același loc. Când m-a salvat muzica și studiul. Când dormeam 16 ore pe zi, într-o iarnă. Când citeam încontinuu sau când mă plimbam prin zăpadă, noaptea și făceam poze locurilor pline de amintiri. Când alergam seara, în afara orașului și a fost cât pe ce să dea peste mine un tir. Când pregăteam mâncare pentru câinii fără adăpost și încercam să-i ajut să treacă peste acea iarnă rece, lungă, oribilă. Când m-am îndrăgostit prima dată, când m-am îndrăgostit ultima dată. Când am urcat sus pe munte, pe o șosea prin pădure, ningea, ploua, bătea vântul, îngrozitor de frig dar mi se părea minunat. Când am avut coșmaruri un an de zile. Când am aflat că mi-a murit câinele. Când am fost bulimică. Când m-am înfometat. Când am învățat că trebuie să lupți orice ar fi. Orice...

Nu sunt aici să spun că totul devine mai simplu când afli niște lucruri despre tine. Nimic nu este mai simplu până când nu schimbi cu adevărat ceva. Faptele contează. Gândurile, cuvintele, emoțiile sunt doar un refugiu. Și refugiul poate fi dulce și confortabil, numai să nu rămâi cu el.

Dacă am învățat ceva până astăzi este că...

Viața nu are o rețetă secretă și sigură, pe care dacă o descoperi, asta e, ai ajuns unde trebuia să ajungi. Mă refer la fericire și împăcare. 

Ce mă poate face pe mine fericită, s-ar putea să nu te facă și pe tine. În cazul meu, cu siguranță nu. 😄

Cea mai importantă persoană care te poate ajuta să treci real peste momentele dificile ești chiar tu. Indiferent câte sfaturi și ajutor primești, la un moment dat tot cu tine rămâi și te doare la fel de mult.

Să fii sincer cu tine mereu. Plângi dacă simți nevoia, suferi cât este necesar, fără teamă.

Să nu spui NU atunci când poate fi DA, chiar dacă nu-l vezi acum

Să nu-ți pierzi speranța

Să-ți permiți să faci și mici nebunii, însă niciodată prea mari, care să te destabilizeze

Caută confortul dar acceptă și provocările

Află cine ești, nu te judeca prea aspru

Fii un pragmatic visător

Mergi în ritmul tău și nu te compara cu ceilalți. Suntem atât de diferiți, avem povești diferite. Comparațiile nu își au rostul.

Nimeni și nimic nu ar trebui să te facă să renunți la drumul tău. Experiența ta prin lumea aceasta trebuie să conteze cel mai mult, fiind urmată de cea în care îți sunt alături oamenii dragi.

Cred în echilibru, chiar dacă mulți îl văd printr-o extremă și alungă părțile negative.

Nu lăsa pe nimeni să-ti spună cine ești sau cine ar trebui să fii

Mă regăsesc în piesa asta, am fost adormită dar m-am trezit...

Vă las cu un citat din Forrest Gump

I don't know if we each have a destiny, or if we're all just floatin' around accidental-like on a breeze. But I, I think maybe it's both. 




Comentarii