SanoVita - Neapărat musli la micul dejun (sănătate în farfurie)


Am început să consum din nou musli și cereale integrale. Mi-am amintit cât de bine mă simțeam în perioada în care nu lăsam să treacă o dimineața fără bolul meu, pregătit cu grijă de seara, împreună cu paharul de apă plată în care adăugam lămâie și puțină miere. Mă trezeam puțin mai devreme și mâncam în tihnă, relaxată, gândindu-mă la ziua ce o aveam în față, fără stres. 
Mie, una, iaurtul așa singurel, nu-mi prea place. Nu ai să ma vezi cu lingura în pahar, fiindu-mi drag să îl mănânc. Numai că cerealele integrale fac echipă bună cu iaurtul natural și o văd ca fiind cea mai bună combinație, benefică pentru organismul nostru. 


Produse SanoVita îmi cumpăr încă din perioada liceului, când îmi preparam singură musli după gustul meu de atunci. Acum nu mai am timp să pregătesc, dar mă bucură faptul că există mai multe sortimente, în funcție de preferințe (crispy, goji, stafide, alune, banane și ciocolată, cruch alune și miere, musli breakfast, cranberries, crunch cu oligofructoză, cu fructe, fibre și musli excelent).  

În ultima perioada am ales Musli cu fructe și Musli Excelent.

Musli Excelent este varianta desert, pentru o după-amiză fără energie dar cu poftă de a face lucruri. Sunt fulgi de ovăz instant cu fructe( stafide, ananas, curmale, papaia). Pregătesc astfel: 200ml lapte cald, o banană pasată, puțină ciocolată amăruie, goji, unt de arahide. Energie instant!

Musli cu fructe SanoVita. Pregătesc totul înainte de culcare, astfel încât cerealele și fructele uscate să aibă timp pentru a se hidrata. Un pahar de iaurt, 1 lingură cu unt de arahide, 1 banană/căpsuni felii sau bucățele de măr, un pumn de fructe uscate Sanovita Exotic, ulei de cocos, scortisoară, 1 lingurită miere. Adaug mereu mai mult iaurt, îmi place acea consistență cremoasă. Până dimineața, cerealele integrale se tranformă într-un fel de budincă delicioasă. Pun la frigider și am o bogăție de arome, cu fibre, vitamine și minerale  la micul dejun.

Care sunt beneficiile consumului de musli ?

1. Oferă necesarul zilnic de fibre, ajută la scăderea colesterolului din sânge, previne constipația și îmbunătățește activitatea tractului intestinal.

2. Ne ajută să slăbim, accelerează metabolismul. Oferă acea senzație de sațietate care durează, datorită fibrelor care absorb apa.

3. Nucile și semințele din musli ne protejează de boli cardiovasculare. Acestea conțin grăsimi monosaturate și acizi grași omega 3.

4.  Vitamine: A, E, B1, B2, B3, B6. Minerale: Fier, Magneziu, Potasiu

Tu ce obicei de mic dejun sănătos ai ?

x

Comentarii