Cum mă bucur de vară ? Mă mut în natură


Începând cu luna lui mai și până când toamna își face simțită prezenta, momentele de relaxare se mută în aer liber. Ne încărcăm din energia zilelor lungi de vară și petrecem timp prețios alături de familie și prieteni. Relaxare pe șezlong și acele povești spuse a mia oară. Răcorire în piscină și paharul de vin într-o sâmbătă seara, afară, în grădină sau pe terasă. Iubesc zilele în care lucrurile merg de la sine, fără prea multe planificări. Pur și simplu. Îți suni prietenii și pregătești grătarul. Limonada și berea la rece. 
Dacă nu ajungem prea curând la mare sau într-o altă destinație frumoasă, ne facem bucățica noastră de rai și acasă. "Fă rai din ce ai!" Înțeleaptă vorbă! De câte ori nu s-a întâmplat să te relaxezi mai bine acasă decât în vacanță ? Desigur, marea are farmecul ei, vacanțele sunt o bucurie, însă nu trebuie să ne limităm doar la asta.

Mi-am cumpărat de pe Dwyn Shop câteva articole pentru outdoor. Am profitat de reducerile de până la -40% la produsele din categoria Casa si Gradina. Oferta este bogată, am avut de unde să aleg ce mi-a plăcut, mai ales că suntem în plin sezon și toată lumea caută grătare, balansoare, piscine, umbrele, pavilioane, etc. 
Dacă nu ne permitem să scoatem întreaga sumă din buzunar, dwyn.ro ne oferă posibilitatea de a plăti în rate pentru tot ce ne dorim. Sfatul meu este să comanzi întotdeauna ce îți place cel mai mult, să nu te uiți neapărat la preț, în măsura în care îți permiți. Investim în confortul destinat timpului nostru liber, trebuie să fim mulțumiți de achizițiile făcute, la sfârșitul zilei. Plata în rate începe de la 3 rate egale cu dobândă 0% și ajunge până la 6 rate egale, tot cu dobândă 0%. În meniul info de pe site găsim mai multe detalii ce ne pot interesa.

Ce am pus în coșul meu de cumpărături ? Un grătar, câteva accesorii pentru grătar, un balansoar și o piscină. Piscina fiind un must-have al sezonului, atât pentru cei mici, când și pentru cei mari.

Balansoar Hollywood

Nu am vânat neapărat reducerile, însă de ce să nu profităm de ele când este în avantajul nostru ? Prețul inițial ajungea la 1000 lei, dar cu discount-ul oferit de Dwyn Shop (400 lei) mi-am permis să-l cumpăr. Mi-a plăcut din prima clipă, fără discuții și comparații. Recunosc, am o slăbiciune pentru culoarea verde, o consider a fi pozitivă, plăcută. În combinație cu griul, arată elegant pe terasă, în grădină. Suficient de mare încât să încapă 3 persoane, este comod și reușește să fie acea oază de liniște atunci când simți nevoia să te retragi.
Pe balansoar povestești ore în șir, îți bei cafeaua dimineața, te așezi cu farfuria în mână, după ce ai luat bunătăți calde de pe grătar, asculți muzica preferată sau mai bine, muzica naturii din jurul tău.

Grătar de masă Landmann Piccolino

Știai că se poate pregăti o delicioasă pizza chiar pe grătar ? Cu efort minim, blat cumpărat și o piatră de copt pizza ne vom bucura de acel deliciu culinar iubit de toată lumea. M-am orientat spre un grătar de masă portabil, eu având deja unul clasic, tot bradul Landmann. Piccolino nu este de mari dimensiuni, însă este suficient pentru o seară simplă, în familie. Cine nu are poftă de ciupercuțe la grătar, porumb, zucchini, cartof dulce, ceapă roșie, vinete, pește, pui, porc, vită ?   
Pe YouTube găsim o mulțime de review-uri despre produs, învățăm repede cum să-l asamblăm.  Deloc complicat. Disponibil în mai multe culori, eu l-am ales în culoarea lavandei. Pe dwyn.ro prețul este foarte accesibil. Am mai pus în coș un pachet de țepușe din bambus pentru frigărui, un clește pentru grătar și o paletă.  


Cauți o piscină cu cadru metalic ? 

Atunci când planurile pentru viitorul apropiat nu includ construirea unei piscine, dar vrei să te bucuri de relaxare alături de prieteni și familie în acele zile caniculare, de foc, cea mai înțeleaptă și urgentă soluție este să investești într-o piscina cu cadru metalic. Suficient de mare pentru a se simți toată lumea bine, fără costuri uriașe și bătăi de cap. Am observat, mulți oameni din alte țări preferă varianta aceasta. 
Înainte să luăm o decizie trebuie să fim atenți la dimensiuni. Eu am căutat-o pe cea mai mare (427 x 87cm), mai ales că am beneficiat de o reducere de -33%, discount 500 lei. Am spus că merită. Include și o pompă filtrantă, scară, copertină, folie izolatoare. Piscinele pentru cei mici au și ele mari reduceri, de până la -50% chiar.  
Dacă vrem un design elegant, o putem "îmbrăca" pur și simplu. Ideile creative nu vin ? Nu-i problemă, internetul este plin. 

Cum va arăta întreaga ta vară ? Ce planuri ți-ai făcut ? Vânează reducerile de pe Dwyn Shop și construiește-ți un loc feeric, chiar la tine acasă. Invită-ți prietenii și stați toți la masă, până seara târziu, în cântec de greieri și alte vietăți, în aerul plăcut al nopții,  potato salad&beer, neapărat rețeta lui Jamie Oliver. ☺
🍲

x

Comentarii