Scrub natural pentru față cu ingrediente din bucătărie + minuni de la Avene


Săptămâna trecută am primit spre testare două produse Avene din gama Cleanance. Mi-a plăcut foarte mult gelul de curățare și m-am gândit, pentru a fi ritualul de îngrijire complet, să-mi cumpăr încă un produs. Este vorba despre loțiunea tonică Avene. Sunt foarte mulțumită și ador să le folosesc. Niciodată nu am fost atât de îndrăgostită de niște produse, și scriu, iată, cu mare bucurie despre ele.

Astăzi vă propun un ritual de îngrijire în 3 pași + un scrub săptămânal


Am întotdeauna pregătit un borcan cu miere și scorțișoară pentru cerealele de la micul dejun. O combinație gustoasă și delicioasă. De ce nu ar funcționa și pentru ten ? Mai ales că mierea este cunoscută și recomandată în problemele tenului mixt. Face excesul de sebum să dispară ca prin minune. 
Am luat, deci, un bol mic în care am pus 3 linguri de miere cu scorțișoară și zahăr brun. Acest amestec l-am aplicat pe ten, gât și decolteu, însă m-am concentrat pe zona T, unde prin mișcări circulare am masat ușor zona cu probleme și am curățat porii.

Toate produsele cumpărate până în prezent nu pot egala eficiența acestui amestec realizat din ingrediente simple, ce pot fi găsite în orice casă. Zahăr, miere, scorțișoară. Efect matifiant, aspectul uleios al pielii dispare un timp îndelungat, tenul este luminos, curat, fin la atingere. 1-2 ori/săptămână, nu mai mult, pentru a nu agresa pielea.

Ritualul zilnic de îngrijire cu produse Avene


Cleanance Gel de curățare 

În fiecare dimineață și seară aplic pe tenul umed o cantitate suficientă de gel și  masez ușor, până se transformă într-o spumă plăcută, delicată cu pielea. Clătesc. Am grijă să evit contactul cu ochii. Acest produs este minunat și pentru că nu lasă acea senzație de strângere, cunoscută de noi, cele care avem grijă de un ten mixt, printre atâtea produse, unele mai agresive dar atât de ineficiente.
De ce este bun ?  
1. Reduce excesul de sebum, 2. Curăță și lasă o senzație de reîmprospătare

Cleanance Mat Loțiune tonică matifiantă

După ce folosesc gelul de curățare, produsul numărul doi este loțiunea tonică cu apă termală. Aceasta reglează excesul de sebum iar tenul devine mat un timp îndelungat. Aplic pe o dischetă demachiantă, mă concentrez, în deosebi, pe zona T. Înainte să o aplic, las pielea să respire timp de 10-15 minute. Eventual masez cu un cub de gheață zona frunții, a nasului și bărbiei, în speranța unor porii diminuați.

Cleanance Mat Emulsie matifiantă

Când în sfârșit găsești o cremă perfectă pentru tenul mixt, aceasta trebuie să fie emulsia matifiantă cu apă termală Avene. Conține microcapsule cu efect matifiant imediat, reglează hiperproducția de sebum, oferă beneficii calmante și anti-iritante. Tenul arată perfect. Am povestit în articole anterioare despre cât de neplăcut era și cum evitam adesea să aplic la sfârșit o cremă pentru ten gras/mixt, tocmai pentru că îmi simțeam porii încărcați, iar asta era exact ce nu voiam să simt.

Ce preț au produsele Avene ?

Spre exemplu, emulsia matifiantă Avene 40ml costă în jur de 60-70 de lei, însă merită fiecare bănuț investit. Recomand cu încredere aceste produse, chiar fac bine. Nu se compară cu nimic din ce am mai folosit până astăzi.

x

Comentarii