Un vehicul electric pentru o zi perfectă



"all you touch and all you see 

Is all your life will ever be" - Pink Floyd



"Cel mai important este să îți placă ce faci, să muncești mult, să fii acolo, mereu, Prezent în viața ta"... îți poate spune orice om trecut prin niște experiențe. Care a înțeles ce tu poate astăzi nu înțelegi încă,  înotând în marea asta învolburată numită viață.
Îmi place să fac lucrurile în ritmul meu, iar ritmul meu este unul alert, deseori. N-am timp să aștept, ziua pare a avea uneori tot mai puține ore. Cum să pui în ordinea corectă toate detaliile din povestea ta, pășind elegant printre responsabilități, viață personală, mici bucurii, odihna fizică și psihică necesară ? Când responsabilitățile câștigă, odihna pierde, însă nu este o tragedie. Echilibrul nu înseamnă perfecțiune, cum nici extremele nu sunt o opțiune. 
Îmi place să fiu ocupată. Așa găsesc mai prețios timpul alocat numai mie. "Zilele să fie foc", deviza mea încă din copilărie. Trebuie să fiu cât mai activă. Și astăzi.


Cum arată o zi perfectă ?

Nimic nu poate fi perfect, însă putem modifica noțiunea de perfecțiune și să o adaptăm realității din jur, care uneori se află în opoziție cu tot ne-am dori noi să fie. O zi perfectă din cursul săptămânii începe devreme, cu un mic dejun sănătos, ascultând Murmur de la R.E.M., în timp ce mă pregătesc să ies din casă. Dacă cerul este senin, cu atât mai bine. Îmi place să simt o dimineața caldă pe piele, de primăvară-vară-început de toamnă.

Dar un vehicul electric pentru o zi perfectă ?

Așa cum spuneam, nu-mi place să pierd timpul, mai ales dacă am posibilitatea să nu o fac. Mai mult decât atât, dacă pot fi evitate mijloacele de transport în comun, pe cât posibil, de ce să nu profităm din plin de acest lucru ? Am realizat că vreau o bicicletă în urmă cu un 1 an de zile. Îmi era dor să am, fără să-mi dau seama, inițial, cât ar putea fi de utilă într-un oraș sufocat de mașini. Cineva mi-a recomandat să mă orientez spre biciclete electrice. Mi-am achiziționat una foarte drăguță, pe care în prezent o folosesc aproape zilnic. Am dorit-o albastră pentru că am și eu obsesiile mele legate de cromatică și energii benefice. Cel mai important, mă ajută să mă strecor prin trafic mult mai ușor, plimbările din weekend sunt o bucurie și nu dăunează mediului înconjurător, detaliu de luat în calcul. Consider a fi cool să ai un vehicul electric în 2018,  să fii activ și să înțelegi importanța unei schimbări în bine.

Bicicleta electrica Nova Vento Mlady L2601 - evoMAG.ro

Cum functionează o bicicletă electrică ?

În diferite capitale ale lumii nu mai este o noutate ca oamenii să folosească un vehicul electric, începând de la bicicletă și până la trotinetele electrice pentru adulți. Este simplu, economic, ecologic și, de ce nu, distractiv. Astăzi există alternative la a ne urca pur și simplu într-o mașină și a sta în trafic minute, ore, când totul poate fi mult mai în avantajul nostru. De ce să accepți ce nu-ți place și  să nu cauți soluții ?

Bicicleta Nova Vento are un design elegant, feminin, este ușoară și confortabilă. Am căutat ceva care să mă reprezinte în aventura mea prin și în afara orașului.

  • Folosește tehnologia Smart Electric Drive, ce amplifică puterea aplicată prin pedalare, astfel, fără prea mult efort depus, reușim să ajungem la destinație, rămânând totuși activi. Dacă ne concentrăm, însă, pe un efort crescut, sistemul "PAS" ne ajută să selectăm nivelul dorit(3 trepte - 1:1 1:2 1:3).
  • Puterea maximă a motorului unei biciclete electrice poate avea 250W, potrivit reglementărilor din EU. În timp ce viteza la care ajunge este de 25km/h.
  • Afișajul digital al bicicletei arată distanța, viteza, nivelul acumulatorului și cele trei trepte de efort.
  • Are o autonomie de 70km, acumulator blocabil cu cheie de 10Ah, ieșire USB 2.0 pentru încărcarea telefonului/tabletei, indiferent unde ne aflăm.
  • Frână spate cu recuperare a puterii. În momentul în care frâna de pe spate este folosită, acumulatorul se încarcă automat iar autonomia se prelungește.
  • Roata din spate a bicicletei se blochează cu cheia pentru mai multă siguranță atunci când o lăsăm nesupravegheată o perioadă.
  • Orice vehicul electric te salvează de traficul infernal de la orele de vârf, te poate ajuta  să setezi alarma cu 15 minute mai târziu dimineața, întreținerea lui nu este complicată, mai puțini nervi inutili și stres. Mă bucură faptul că aceste vehicule încep să aibă popularitate și în țara noastră. Să nu uităm că o alternativă este întotdeauna binevenită. 
Te-ai gândit să faci o schimbare ?

Comentarii