Am testat L’Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask


  Încă de anul trecut mi-am dorit să testez pe propriul ten una dintre măștile PURE CLAY de la L'Oreal Paris. Au beneficiat de atât de multă reclamă încât era aproape imposibil să nu te întâlnești cu ele la tot pasul. Trei măști din această gamă au apărut în 2017, urmând ca la începutul acestui an să lanseze încă două, la fel de "delicioase". Una dintre ele este cea încercată de mine în ultimele 2 luni de zile. Îmi place argila, o foloseam înainte ca ingredient principal în măștile homemade. Puțin suc de portocale, miere, un pliculeț de argilă și gata. După 15 minute tenul arăta minunat. M-am cam plictisit să-mi prepar eu singură, uneori nu am răbdare și tot ce îmi doresc este să aplic un produs dintr-un tub/recipient. Cele 3 ingrediente speciale din mască sunt argilele(roșie, albă, albastră) + extractul diferit prezent in fiecare.
2017
Detox Mask - 3 argile pure + cărbune
Purify Mask - 3 argile pure + eucalipt
Exfo  Mask - 3 argile pure + algă roșie

2018
Anti-Blemish Mask - 3 argile pure + extract de alge marine
Bright Mask            -  3 argile pure + extract de Yuzu Lemon




  
L’Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask

Dintre toate cele 5 măști existente în gama Pure Clay de la L'Oreal Paris am ales-o tocmai pe aceasta. Pentru că este albastră și pentru că am un ten mixt, cu imperfecțiuni. Cromatica rămâne un factorul decizional. Anti-Blemish Mask conține la fel ca și celelalte 3 argile pure + extract de alge marine, cunoscut pentru proprietățile sale anti-imperfecțiuni. Promite să curețe impuritățile, punctele negre și să diminueze porii, dar fără să usuce tenul.

Ingredientul comun, adică cele 3 argile sunt următoarele:

CAOLIN
O argilă fină care absoarbe impuritățile și excesul de sebum
MONTMORILLONITE
Argilă provenită din Montmorillon, Franța. Bogată in minerale recunoscute pentru acțiunea lor împotriva imperfecțiunilor
GHASSOUL
Argilă de origine marocană cu o concentrație ridicată de oligo-elemente ce revitalizează tenul

Întreaga listă de ingrediente:

Aqua / Water, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat., Isononyl Isononanoate, Cetearyl Alcohol, Mica, CI 77891 / Titanium Dioxide, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Zinc Sulfate, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Glucoside, Sodium Hydroxide, Laminaria Saccharina Extract, Pyridoxine HCL, Myristic Acid, Palmitic Acid, Moroccan Lava Clay, Capryloyl Glycine, Xanthan Gum, Montmorillonite, Butylene Glycol, Tocopherol, Phenoxyethanol, CI 77499 / Iron Oxides, CI 77510 / Ferric Ferrocyanide, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance

Se aplică cu ușurință, neapărat în strat subțire, cu ajutorul unei pensule sau mai simplu, cu degetul, evitând contactul cu ochii și buzele. N-am observat niciun rezultat la început, îmi simțeam tenul la fel de încărcat după cele 15-20 de minute de stat cu masca pe față și mă gândeam oare de ce, unde greșesc. Apoi mi-am dat seama că exageram puțin in ceea ce privea cantitatea folosită. Un strat subțire înseamnă imediat altceva, simți cum "lucrează" pe tenul tău, până la senzația finală de "strângere" a pielii.

Imediat după clătim cu apă călduță din abundență, până o curățăm bine, bine de tot. Tenul rămâne matifiat, luminos și plăcut la atingere. Vizibil curățat dar nu în profunzime. Din păcate nu simt că ar avea un efect și asupra porilor sau a punctelor negre, dar își merită banii pentru că este un produs de calitate.

O folosesc 1-2/săptămână, timp de 20-30 de minute.

Are o textură cremoasă, asemenea celui mai fin unt din lume. Ador să o simt pe degete, este un adevărat răsfăț pentru simțuri.

Parfum plăcut, plin de prospețime, deloc obositor.

Avem 50ml de mască într-un recipient transparent, din sticlă, elegant, închis cu un capac verde metalic, unde stă inscripționat numele brandului de cosmetice și produse de înfrumusețare, L'Oreal Paris, evident.
Perioada de valabilitate după ce am desfăcut masca este de 12 luni. Folosită săptămânal se termină oricum destul de repede, deci nu prindem data de expirare cu ea pe jumătate.

Dacă ar trebui să-i dau o notă, această notă ar fi 7. Ingredientul care o face atât de cremoasă nu se înțelege cu excesul de sebum, din păcate.

Ai încercat măștile Pure Clay ?

x   

Comentarii