Când Facebook începe să-ți livreze amintiri

Tocmai ce am finalizat un test de personalitate care mi-a dezvăluit ceea ce știam deja, și anume că sunt fata aia pașnică care arde în interior, idealistă și orientată spre bine. Mda, unde s-a pomenit să afli ceva negativ despre tine răspunzând la niște întrebări ușurele, care îți gâdilă puțin orgoliul pe alocuri și îți creează falsa impresie că o parte din tot ce reprezinți are și un sens. Nu sunt crudă cu mine însămi, numai că am ceva experiență, după ani de rezolvat teste prin revistele colorate ale adolescenței(se purtau revistele atunci).

Dacă nu e așa ? Poate suntem mai mult decât atât, poate personalitatea mea INFP-A/INFP-T (Mediatorul) privește deschis spre ISFP(-A/-T) sau ENTJ(-A/-T). Să nu dăm atât de repede verdicte, în general vorbesc, față de propria persoană. Ar trebui să ne redescoperim permanent, să aflăm despre noi lucruri la care nu ne-am fi gândit niciodată. Nu e și despre asta viața sau sunt eu prea exigentă cu mine ?

Un share de prin 2015 și rezultatul unui test. O amintire -On This Day- livrată de Facebook și o mulțime de întrebări. Îmi place cum se joacă oamenii cu emoțiile noastre, însă nu pot să nu mă întreb cum am ajuns să lăcrimez din pricina unei postări de acum 2-3 ani. Parcul cu flori din Hokkaido, un share oarecare, o melodie sau un gând. Am ajuns să avem amintiri cu o rețea de socializare ce aproape că ne-a fost și mamă și tată și iubit/iubită într-o perioadă. Atunci când ne simțeam mai confortabil stând închiși într-o bulă virtuală în care toată lumea avea ceva de spus și nimeni nu spunea nimic.



PERSONALITATE “MEDIATOR”


(16personalities.com) Personalitățile Mediator sunt idealiști în adevăratul sens al cuvântului, aflați mereu în căutarea unei urme de bunătate chiar și în cei mai răi oameni sau cele mai neplăcute evenimente, încercând să găsească modalități pentru a repara lucrurile. Deși pot fi percepuți ca persoane calme, rezervate sau chiar timide, Mediatorii au o flacără interioară și o pasiune care chiar arde. Alcătuind doar 4% din populație, riscul de a se simți neînțeles este din păcate foarte mare pentru tipul de personalitate Mediator – dar atunci când găsesc persoane care gândesc la fel ca ei cu care să își petreacă timpul, armonia pe care o resimt devine o sursă de bucurie și inspirație.
Mediatorii sunt ghidați de principiile lor, nu de către logică, emoție sau spirit practic. Atunci când decid cum să meargă mai departe, vor fi ghidați de onoare, frumusețe, moralitate și virtute – Mediatorii sunt conduși de puritatea intenției, nu de recompense și pedepse. Persoanele cu tipul de personalitate Mediator sunt mândre de această calitate, și pe bună dreptate, dar nu toată lumea înțelege determinarea ce se ascunde în spatele acestor sentimente și acest lucru poate duce la izolare.
Nu tot ceea ce este aur strălucește; nu toți cei care rătăcesc sunt pierduți; ce este vechi, dar puternic nu se ofilește; rădăcinile adânci nu sunt atinse de îngheț.


J. R. R. Tolkien

Comentarii