Hagen Catit Design Senses Circuit

Am două pisici cu personalități diferite. Dacă Veve reprezintă "varianta originală" de pisică, cu preocupări clare de pisică, Mițu este exact opusul. El mereu caută răspunsurile la noi, hrănindu-se din energia și activitățile noastre. La cină este prezent, când gătim, facem curățenie, discutăm, avem oaspeți sau stăm pe canapea la un film. M-am gândit să-mi cumpăr un port bebe și să-mi văd de treabă mulțumind motanul ce nu acceptă să nu participe și el. La tot. Dacă stau bine și îmi amintesc, copilă fiind, eram interesată de tot ce discutau adulții și stăteam prin preajma lor de fiecare dată. Se poate să mă fi moștenit pisoiul, cine știe. 😊 
În acest timp Veve stă departe de maturizare și probleme serioase. Ea se hrănește cu ea însăși și confortul permanent în care trăiește. Încă au un efect wow simplele mingiuțe, șoricelul de pluș pe care îl ascunde în pătuțul ei, tunelul primit cadou în această primăvară și pana colorată trasă cu ața pe parchet.


În urmă cu doi ani de zile am aflat despre Catit Design Senses Circuit. O jucărie interactivă pentru pisici. Am cumpărat-o în momentul în care  am găsit-o la preț redus, fiind convinsă de faptul că nu va avea mare succes, cunoscându-i atât de bine. Numai că descrierea produsului m-a convins să o cumpăr, împreună cu review-urile pozitive și articolele prezente pe blogurile oamenilor din toată lumea.
Comanda a ajuns în câteva zile. Bucuroasă, abia am așteptat să desfac pachetul și să montez circuitul. Acesta se poate asambla în diferite forme, eu i-am lăsat forma rotundă și am introdus mingea. Am chemat pisicile și surpriză, Mițu se arăta cel mai interesat. Veve mai puțin, ea nu are încredere într-un lucru nou, fiind prevăzătoare din fire.
M-am așezat lângă ei și am împins mingea prin spațiile goale ale circuitului, dar nu înainte de a lăsa câteva recompense prin locurile în care pisicile pot introduce lăbuța și prinde mingea. Din păcate circuitul ales de mine nu avea  mingea mult dorită, cea luminoasă adică. Ar fi avut mult mai mult interes pentru ea. Mingea din cutie este prea grea iar pisicile se sperie de lucrurile grele, ce simt că se pot răni cu ele.

În următoarele zile am cumpărat două mingiuțe luminoase care au făcut diferența imediat. L-am recompus în formă de S și am adăugat rampele de accelerare a mingiei. Pe traseu există mai multe denivelări gândite să adauge un ritm mărit în timpul jocului.
Deșteaptă jucărie, îmi place mult. Materiale de calitate și interes acordat detaliilor. Ajută pisicile să își exprime instinctele naturale de vânătoare.
idee* - putem presăra și puțină iarba mâței uscată, astfel îi stimulăm comportamentul activ și cheful de joacă.

Întreaga linie Catit Senses creează un mediu interactiv pisicilor de apartament. Recomand achiziționarea circuitului încă din primele luni de viață, când sunt flămânzi să descopere pas cu pas tot ce se întâmplă în jurul lor. Putem cumpăra piese suplimentare pentru a extinde configurarea. Un mic parc interactiv este pe gustul oricărui pisoi. 

Cum putem crea un parc interactiv ?


Avem nevoie de:

  1. 2-3 circuite Catit Design Senses, în funcție de suma investită și numărul de pisici
  2. O bucată de mochetă verde ce imită iarba. Aceasta trebuie să acopere întreaga suprafață a parcului interactiv
  3. Wellness Center cu "iarba mâței". 360° de relaxare și îngrijire. Oferă un masaj al gâtului, al capului, al feței și al corpului, atât pentru pisici mici, cât și pentru pisici adulte
  4. Labirint de hrănire Food Tree. Stabilitate îmbunătățită, 3 niveluri de dificultate, Food Tree este o jucărie inteligentă care stimulează instinctul de vânătoare al pisicilor, învățându-le să depună efort pentru hrana lor
  5. Catit Senses Bol pentru iarbă stabil, oferă porția de iarbă proaspătă atât de necesară pentru stimularea digestiei și  prevenirea formării ghemotoacelor de blană în stomac
  6. Cat Mate - O fântână cu cădere liberă de apă înseamnă multă distracție pentru pisică, asigurându-i totodată necesarul zilnic de lichide.
  7. Stâlp de zgâriat. Absolut necesar. Poate fi din carton, lemn sau sisal

Scot jocul o dată pe săptămână să a le menține interesul viu. Sunt pisici adulte, se plictisesc repede. Dar mă gândesc serios la crearea unui parc interactiv potrivit vârstei lor.

🐾

x


Comentarii