Cumpărături recente de la Planteea.ro - Un magazin naturist pe placul meu

 Primul magazin naturist apărut în orașul copilăriei mele se afla la parterul unui bloc. Dacă nu mă înșel, este deschis și în prezent, însă nu pot spune asta cu exactitate. Cred că aveam undeva pe la 6 ani atunci când urmăream de la fereastra camerei mele lucrările de renovare a acelui spațiu. Când s-au încheiat, rezultatele mi s-au părut uimitoare. În întreaga imagine "gri" ce îl înconjura, a României anilor '90, apăruse el, magazinul naturist cu a sa menire pe care nu o puteam înțelege la vremea aceea. Decorul era gândit printr-un amestec frumos de simplitatea, bunul gust, atmosfera caldă și "lux", adică sticla de culoare închisă ce îmbrăca complet totul, atât la exterior, cât și la interior.
Numărul de produse era limitat, fiind vorba în principal despre ceaiuri indicate în tratarea anumite afecțiuni. Astăzi lucrurile stau diferit. Există o mulțime de opțiuni pe piață, mai ales dacă nu ești mare consumator de ceaiuri. Tincturi, pulbere, capsule. Și magazine naturiste o mie. Dar cum faci alegerea corectă ?


De curând am avut o experiență plăcută cu Planteea.ro, un magazin naturist ce observ că nu dorește să dezamăgească actualii clienți și potențialii clienți. Oferta este extrem de variată și bogată, indiferent de gama de produse care te interesează, ceea ce te îndeamnă să revii și data viitoare cu drag, pentru că nu te obligă să pui în cos mai puțin decât intenționai, doar pentru că unele produse nu se găsesc în stoc.
Planteea este  un magazin 100% românesc. În urma feedback-ului pozitiv oferit de clienții din București, compania s-a extins la nivel național în anul 2016, printr-un magazin online. Astfel, toți românii, din toate colțurile țării, desigur, cei interesați să pună grija pentru sănătate pe loc fruntaș, au parte de o gamă largă de produse acum la doar un click distanță. 35.000 de produse la prețuri accesibile, decente, pentru orice buzunar. Suplimente alimentare, tincturi, siropuri, sucuri naturale, alimente (cereale, semințe, specialități apicole, uleiuri, lapte vegetal, etc),  produse raw vegane, gluten free, fără zahăr, de post, ecologice și organice. Produse pentru sportivi, cosmetice naturale, produse destinate îngrijirii copiilor, produse de întreținere, curățenie bio și multe altele.

De ce prefer să cumpăr online ?

Nu de puține ori am avut parte de experiențe neplăcute cumpărând dintr-un magazin naturist fizic. M-am întors de câteva ori acasă cu uleiul de cocos dezodorizat, deși eu am specificat clar să nu fie. Ori mi s-a recomandat un alt produs, altă marcă, pentru că nu mai aveau în magazin ce căutam eu sau trebuia să aștept pentru el nu știu câte zile, ceea ce detest.
Online totul este mult mai simplu. Trimit comanda duminică seara și marți, mai mult ca sigur primesc tot ce am pus în coș. În plus, pot analiza și citi despre un produs cât timp doresc, fără stresul acela că vânzătoarea așteaptă să mă hotărăsc ce cumpăr până la urmă.

Prima comandă Planteea a însemnat câteva produse naturale de îngrijire a părului și a dinților, plus  un supliment alimentar, adică Vitamina C cu măceșe. Am în plan alte câteva suplimente alimentare pentru imunizarea organismului. Ultimul lucru pe care mi-l doresc este să trec printr-un episod de gripă și răceală asemănător cu cel experimentat la începutul acestui an. Este cunoscut faptul că măceșele au mult mai multă vitamina C în comparație cu lămâile, spre exemplu. Mai mult, contribuie la formarea normal a colagenului pentru funcționarea normală a vaselor de sânge, a sistemului osos, a ligamentelor, dinților și gingiilor.

Produsele de îngrijire sunt acestea. Dar, despre ele am să vorbesc în articolele următoare.



Ce ai cumpărat ultima dată dintr-un magazin naturist ? Care sunt produsele tale preferate ?
Scrie-mi ;)

X

Comentarii