Ritualul meu de îngrijire și o cremă hidratantă minune AntioxiVita


   O reclamă bine gândită nu transformă automat produsul căruia i se face reclamă într-un produs de calitate. Doar pentru că nu te mai poți ascunde de el în online și la televizor, mă gândesc, poate ar trebui să ne dea de gândit. În ultimul an mi s-a întâmplat de două ori să mă las furată de ambalaj și culoare, reclamă zgomotoasă, care ademenește. Așa ajungi să plătești mult pentru produse proaste, ce nu se pot folosi. Acestea nu numai că nu ajută, dar chiar îți pot mai mult rău.
Cu tenul mixt nu e de joacă. El are nevoie de îngrijire și atenție specială, nefiind niciodată într-un mood bun. Cremele nu-i prea plac, este obișnuit cu serumul și cam atât, când vine vorba de hrănire.

Ritualul meu zilnic de îngrijire este simplu, format din 4 produse 100% naturale: gel de curățare, loțiune tonică cu ceai verde, cremă hidratantă de zi cu apă termală și cremă de noapte cu ulei de morcovi.  
Îmi curăț tenul cu un săpun natural, aplic gelul de curățare, insist în zona T. Mă clătesc cu apă din abundență și mă tamponez cu un șervețel de hârtie. Iau o dischetă demachiantă și aplic loțiunea tonică. O las să acționeze până mai fac între-timp și altceva, apoi aplic crema de zi sau cea de noapte, în funcție de momentul zilei.

De 2-3 ori pe săptămână folosesc uleiuri naturale recomandate tenului mixt. Ulei din sâmburi de struguri, ulei de jojoba. Masca simplă cu miere bio face minuni și ea, lasă tenul mat, elimină excesul de sebum. Sucul de portocale închide porii și fac tenul mai luminos. Sucul de roșii împotriva punctelor negre. Scrub cu zahăr, miere și bicarbonat. ✔️


Când am comandat produsele bio de pe NaturaFresh.ro am vrut neapărat să încerc ceva nou în materie de cosmetică. Așa am descoperit crema hidratantă Antioxivita, produsă de Phenalex, Made in RO. Mi-a atras atenția prin simplitatea ambalajului, proprietăți și ingrediente descifrabile, naturale. Aparținând de această marcă mai există cremă de mâini, crema de noapte, crema contur ochi, antirid, antiacnee, laptele demachiant, loțiunea anticelulitică și crema pentru tatuaje.

Cremă hidratantă cu apă termală Antioxivita și vitamina E. Recomandată atât pentru zi, cât și pentru noapte. Eu o folosesc numai ziua. Protejează și hidratează pielea, îmbunătățește elasticitatea tenului. Primul ingredient este apa termală din zona balneoclimaterică Băile Felix, urmat de o combinație de uleiuri vegetale hrănitoare, vitamina E și ulei esențial din flori de Lotus și Iris. ✔️

AntioxiVita este un antioxidant extras din sâmburi și pielițe de struguri, realizat după un brevet de invenție medaliat cu Aur la Salonul Internațional de Inventică IWIS.
AntioxiVita reduce ridurile și încetinește îmbătrânirea tenului, limitând distrugerea fibrelor de colagen. Protejează pielea de acțiunea distrugătoare a radicalilor liber.

Sunt 50ml de cremă hidratantă într-un recipient micuț, clasic, delicat, fără pretenții. În ziua de astăzi, rareori mai contează ambalajul. Toate informațiile se găsesc pe etichetă și cutia de carton, unde citim, printre altele, că nu conține nimic din ce nu ne dorim:👎 parabeni, coloranți sintetici, parafine sintetice, phenoxyethanol. Este adecvată tipului de piele matur, inclusiv pielii sensibile deoarece nu conține substanțe care irită pielea. Parfumul, uleiul esențial Floare de Lotus și Iris este aproape insesizabil.

Intră foarte repede în piele, fără să o încarce sau să lase acea peliculă uleioasă. Se aplică pe față, gât și decolteu, masând delicat prin mișcări circulare. Poate fi folosită și ca bază pentru machiaj. Tenul rămâne fin, mat, simți cum își face treaba. Miroase simplu, a curat, a ingrediente naturale, exact așa cum trebuie să miroase o cremă.
Dacă eu, cu al meu ten mixt o pot folosi, atunci oricine altcineva poate. De aceea o recomand cu încredere, pentru că sunt mulțumită și bucuroasă de alegerile corecte pe care reușesc să le fac, uneori.

Cum arată ritualul tău de îngrijire ?

x


Comentarii

  1. eu momentan folosesc crema miracle glow de la avon, ma inteleg fain cu ea. mai am perioade mai naspa, pline de imperfectiuni, dar sper sa se mai estompeze o data ce ma obisnuiesc cu vremea

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu