Produse cu ingrediente apicole de la Apidava


Am avut posibilitatea să-mi aleg câteva produse Apidava în urma câştigării locului III în una din campaniile realizate de Brander, pe Facebook. M-am încadrat exact în cei 100 lei cu 9 produse dulci, parfumate, benefice. 
Mierea este indispensabilă în ritualul de îngrijire al tenului mixt, plus linguriţa plină de vitamine din musli sau ceai, apa de gură naturală este o bucurie pentru sănătatea orală, săpunurile cu extracte din plante sunt un răsfăţ pentru simţuri iar perlele cu miere îmi doream doar să le testez. Kiwi şi ananas, pentru că îmi place exotic.☺ 



















Plus 2 săpunuri mai mici, cu lavandă, mentă şi lămâie. Nu obişnuiesc de multă vreme să-mi curăţ tenul folosind săpun. De data aceasta, însă, sunt curioasă cum va interacţiona cu tenul meu mixt săpuunul cu mentă şi lămâie, cunoscând aceste două ingrediente ca fiind în general benefice pentru tenurile grase-mixte.


     Apă de gură de la Apidava. Cu propolis, extract de ceai verde şi aloe vera. Nu conţine alcool, parabeni, fluor. Indicată persoanelor cu dinţi sensibili şi celor care nu tolerează apa de gură clasică, din comerţ. În ultima perioadă am încercat să-mi pregătesc  apa de gură acasă, folosindu-mă, în principal, de uleiuri esenţiale, cum ar fi uleiul esenţial de tea tree. Totuşi, formula blândă de la Apidava îmi place mult mai mult.


























Honey BON-BONS de la Apidava sunt nişte perluţe dulci cu miere şi diferite arome. Eu am ales cu ananas şi kiwi pentru că îmi plac, aşa cum spuneam, aromele exotice. Voiam să le testez tot văzând oameni vorbind despre ele. Nu sunt aşa mare amatoare de dulce, dar o bombonică din când în când, mai ales atunci când îţi simţi energia ducându-se, este binevenită.

De asemenea, am încercat şi caramelele cu miere, însă n-au mai ajuns la poză. ☺

Tu ce produse Apidava ai testat până în prezent ?

x

Comentarii