Am testat produse profesionale pentru regenerarea părului - AVON Advance Techniques Reconstruction















AVON a lansat Advance Techniques Reconstruction, noua gamă de produse profesionale pentru îngrijirea părului deteriorat. Vorbim despre un şampon de reconstructie, un balsam care îi intensifică beneficiile de reparare şi un ulei-ser hidratant, multifuncţional. Aşa... ca un mic rasfăţ pentru păr dar şi pentru simţurile noastre flămânde.
Însă toată această perioadă de testare s-a întamplat, în principal, datorită BUZZstore,  care mi-a oferit ocazia să testez toate aceste bunătăţi pentru păr în mod gratuit. Acum, la două săptămâni după ce mi-am tot răsfăţat părul cu ele, pot spune mai departe care îmi este părerea.



 Înainte de asta, aş vrea să te întreb...

Ţi-a fost vreodată ruşine cu părul tău ? Ai făcut "experimente" năstruşnice pe el, sărăcuţul, până a cedat ?


Eu da.


Nemulţumită de podoaba mea capilară bogată, sănătoasă, strălucitoare, am intervenit chimic.... dacă pot spune aşa, făcându-i cunoştinţă cu tot felul de vopsele şi decoloranţi.
Prima dată am decolorat discret părul. Asta se întâmpla undeva pe la 13 ani. Ştiu că rezultatul nu m-a mulţumit deloc, aşa că am aşteptat următoarea vacanţă de vară pentru a deveni blondă total. Nu m-am decolorat la salon, ci acasă. Rezultatul a fost un dezastru şi unica soluţia era o a doua vopsea, una mult mai închisă. Decolorarea puternică şi noua vopsea, un castaniu închis, au transformat părul într-un arămiu interesant. Evident, îmi plăcea rezultatul, care a durat.... cât a durat..... însă efectele soarelui, a apei de mare şi decolorarea ascunsă sub noua vopsea, au ieşit la suprafaţă în acel început de septembrie, cu noul an şcolar.

Încă eram mândră de el. Foarte mândră. Se transformase într-un arămiu deschis, dar rămăsese la fel de gros, greu, bogat. Lung, cădea frumos peste umeri, până pe spate. Ars, deteriorat, vizibil slăbit, dar nu cedase deocamdată.

Am aşteptat o perioadă, el a revenit la culoarea s-a naturală, un şaten mediu cu reflexii argintii la soare. Singura culoare care mi se potriveste perfect, care mă reprezintă întocmai şi se completează armonios cu al meu chip.

La jumătatea anilor de liceu am spus stop naturalului, astfel că am intervenit cu negru-albastru în păr. Soluţii extreme de infrumuseţare. Plus, era o modă. TREBUIA să experimentezi negru-albastru în păr, în acele vremuri.
După aproximativ 2 luni am schimbat liceul, deci şi părul. Mă voiam şatenă din nou, aşa că l-am decolorat abuziv şi cam asta a fost ultima amintire cu "vechiul meu păr"...
L-am deteriorat extrem, l-am ars, nu mai avea pic de strălucire, cădea. Uitasem cum este să porţi părul desfăcut. Eu... nu mai făceam asta.

Cu multă răbdare l-am adus pe linia de plutire. Astăzi folosesc vopsele, însă le folosesc cu cap. Pun sănătatea podoabei capilare înaintea oricărei dorinţe superficiale de schimbare. Prin aceste experinţe am aflat că natural este cel mai frumos.


Multa vreme mi-am surprins neplăcut părul. Vopsit, decolorat, ars, deteriorat. Albastru, negru, blond, roșu. 🙃🙂 Vă voi spune câteva povești amuzante pe blog, in curând. Link-ul îl veți găsi în bio. Deocamdată pot să vă spun părerea mea in urma testării noii game AVON Advance Techniques Reconstruction, dedicate regenerării părului deteriorat, lipsit de strălucire, tern, cu fire despicate și vârfuri uscate. 🌿Șamponul are o consistență cremoasă odată ce ia contact cu părul. Dincolo de faptul că ajută la repararea acestuia, il și curată eficient, împrospătează și hrănește pe toată lungimea. 🌿Balsamul nu are un parfum la fel de pregnant dar consistența sa cremoasă ne amintește de șampon. El vine in completarea samponului regenerat și îi intensifica beneficiile. Mai mult, ajută la prevenirea căderii părului și face descurcarea sa mult mai ușoară. @avonspace @the_buzzstore #buzzstore #buzzavon #advancetechniques #avonhaircare #reconstructiononline #avon #haircare #hair #shampoo #conditioner #review #keratin #keratintreatment #dpantenol #sampon #samponregenerant #regenerare #likeforlikes #romanianblogger #blogger #bloggerlife #2019goals #2019 #balsam #produsedeingrijire
A post shared by Laura Georgiana (@idealista8) on
Atunci când părul nu se află în cea mai bună formă, trebuie să respectăm cu stricteţe un ritual de îngrijire adecvat, pentru a redobândi ce am pierdut. Când părul nostru nu arată aşa cum ne-am dori, parcă nici încrederea în sine nu e la locul ei, nu-i aşa ?

Produsele profesionale de reconstrucţie a firului de păr AVON Techniques Reconstrucţion au la bază tehnologia PROFIBERPLEX şi keratină lichidă ce ajută la reconstrucţia şi netezirea firului de păr.

Produsele din această gamă conţin:

* uleiuri şi D-pantenol - ajută la hidratarea şi protecţia împotriva deteriorării

* keratină - componentă esenţială din structura firului de păr care îi oferă acestuia aspectul sănătos şi hrănit. Adaosul suplimentar de keratină lichidă întăreşte structura acestuia


Kit-ul complet de îngrijire a părului deteriorat - 3 PAŞI SIMPLI CA LA SALON !

Pasul 1

Şamponul ajută la fortificarea şi repararea părului deteriorat, oferindu-i un aspect sănătos, hrănindu-l pe toată lungimea. Rezultatul ? Un aspect sănătos, lucios. Mai mult decât atât, îl curăţă eficient şi împrospătează.

Pasul 2 
Continuăm cu aplicarea balsamului reparator Advance Techniques Reconstruction care vine perfect în completarea şamponului şi îi intesifică beneficiile. În plus, ajută la prevenirea căderii părului şi face descurcarea sa mult mai uşoară.

! a se evita masarea scalpului cu balsam pentru a nu provoca îngrăşarea părului

Pasul 3 
Ritualul nu ar fi complet fără porţia de răsfăt oferită de uleiul-ser hidratant Advance Techniques. Conţine două dintre cele mai delicate ingrediente din cosmetică, uleiul de argan şi uleiul de cocos.

* Uleiul de argan reface părul uscat, deshidratat şi hidratează firele de păr distruse
* Uleiul de cocos regenerează şi întăreşte firul de păr, oferindu-i un luciu strălucitor şi textură mătăsoasă

Am folosit fiecare produs timp de 2 săptămâni. Noua gamă AVON m-a surprins plăcut. O gamă dedicată regenerării părului este exact ce căutam. Tehnologia PROFIBERPLEX, keratină lichidă, D- pantenol şi uleiurile speciale actionează împreună pentru acelaşi ideal comun: redobândirea sănătăţii, frumuseţii părului. Adio aspect tern, păr lipsit de strălucire, fire despicate şi vârfuri uscate.
Șamponul are o consistență cremoasă odată ce ia contact cu părul. Îmi place cum îmbracă întreaga podoabă capilară în timpul spălării. Recipientul de 400 ml  adăposteşte un produs profesional, cu un parfum special, elegant.
Balsamul nu are un parfum la fel de pregnant dar consistența sa cremoasă ne amintește de șampon. Nu este un balsam obişnuit iar asta se simte imediat ce l-ai aplicat pe vârfuri.
Uleiul-ser hidratant are o formulă uşoară, care nu încarcă. Acesta poate fi folosit ca mască înainte de şamponare sau ca scut protector şi hidratant înainte de uscare, ori ca un retuş rapid, pentru netezirea vârfurilor despicate.

Primăvara aceasta părul nostru va trece printr-o transformare spectaculoasă. Ce spui de planul meu ?
Alimentaţie sănătoasă + produse profesionale de reconstrucţie a firului de păr.
Planul perfect! :)


Comentarii