Perie pentru corp - Fitness Massage


O perie pentru corp a fost cea mai bună idee pe care puteam să o am la sfârșitul lui 2018. 🧘 Am intrat pe eMag și mi-am comandat una. Fitness Massage de la Keller. E micuța și se ține cu ușurință în mână. Fibrele periei(fibre naturale - sisal) nu sunt chiar moi, dar odată cu timpul te obișnuiești cu ea, masajul devenind plăcut. Ba chiar dă dependență. ♡ Dacă ar fi moi, celulele moarte de la suprafața pielii nu ar fi îndepărtate eficient. ♡

Perierea uscată a pielii vine cu următoarele beneficii la pachet:
 - exfolierea naturală și optimă a pielii
- reducerea celulitei
- netezirea pielii
- ajută la curățarea sistemului limfatic al organismului nostru
- îmbunătățește circulația sângelui
- ajută la diminuarea ridurilor, a cicatricilor și chiar a coșurilor/punctelor negre din anumite zone ale corpului
Tehnica de periere uscată a corpului - regulă generală de periere este ca întotdeauna să urmezi sensul de circulație al limfei prin corp
Rutina mea este următoarea: Folosesc peria aproximativ 10 minute, de 2-3 ori pe săptămână. După duș prefer să aplic un ulei natural in locul unei creme/loțiuni obișnuite din comerț. E felul meu de a spune "bun venit" noului strat de piele, care merită o hrănire 100% naturală.

Comentarii