Cumpărături bio


În urmă cu aproximativ două săptămâni am făcut o comandă pe Republica BIO. Despre acest magazin am tot auzit în InstaStory-urile nutriționiștilor din România, de unde obișnuiesc să mă informez adesea, pentru că de ce nu, și Instagramul poate fi folositor. Acolo am văzut mai multe recomandări de produse bio și  m-am decis să realizez prima comandă.

Coletul a ajuns mai repede decât mă așteptam. Asta însemând că astăzi am comandat, mâine au ajuns. Colet în stare perfectă, logo-ul magazinului pe cutie și un număr de contact. În următoarea zi am primit un sms din partea echipei Republica BIO, pentru a se asigura că produsele au ajuns cu bine la destinație.


Republica BIO este primul magazin din România care oferă o gamă largă de produse, cu certificare a calității și provenienței emisă de un Organism Certificator European. Dacă raftul cu produse bio din magazine îți creează suspiciuni, trebuie să știi că la Republica BIO totul este analizat, controlat, verificat, certificat bio. 

Fără chimicale, fără coloranți, aditivi, organisme modificate genetic, pesticide, conservanți sintetici. Numai produse naturale, sănătoase, nutrivite, astfel încât să-ți oferi ție și familiei tale alimente curate, care ajută la o viață calitativă.

Pe Republica BIO găsim atât produse alimentare, cât și produse nealimentare. Alimente fără gluten, fără zahăr, dietetice, produse de îngrjire și curățenie.

Am făcut o comandă dedicată primei mese a zilei. Micul dejun este cel mai important pentru mine. Încerc la primele ore să îmi iau cea mai mare parte din nutrienți, prin bolul cu bunătăți și o proteină ușoară.


Ce am comandat: ↓↓↓









 → (articol)  ← Link-ul spre articolul în care am vorbit despre fiecare produs în parte.

Comentarii