Cosmetice Apidava - Kit complet de îngrjire în perioada rece


Anul 2019 pare să aibă un sfârșit bun. Ne-a bucurat cu o toamnă lungă și caldă, cu temperaturi peste medie și zile însorite, care au alungat orice urmă de astenie. Trebuie să recunosc faptul că, oricât de mult aș iubi vremea frumoasă, aștept cu nerăbdare iarna. Îmi este dor de zăpadă, de nopțile lungi lângă șemineul de la țară, de sărbători și atmosfera plăcută care se instalează în oraș. Iarna calendaristică va începe pe data de 22 decembrie și va dura până în martie. O perioadă de "hibernare", repaus, reflecție. Asta pentru că frigul ne obligă să stăm cât mai mult în locuințe. Timpul liber îl vom transforma într-o ocazie ideală pentru o reîntoarcere spre noi înșine, alături de cei dragi.

Totuși, să nu uităm câteva aspecte atunci când termometrele ajung sub minus. Pielea, părul și buzele nu iubesc iernile friguroase. O piele supusă temperaturilor scăzute, vântului și aerului rece se usucă foarte ușor, își pierde strălucirea, devine ternă. Atunci când ne referim strict la ten, condițiile meteorologice nefavorabile îl vor exfolia inestetic și sensibiliza, producându-se roșeață.

Am ales câteva produse cosmetice Apidava pe care deja le-am inclus în rutina zilnică de îngrijire. Acestea sunt menite să funcționeze ca o barieră împotriva factorilor dăunători. Sunt realizate din ingrediente apicole și uleiuri vegetale de primă clasă, 100% naturale, alese atent pentru fiecare tip de îngrijire.


Cele trei creme marca Apidava pe care le folosesc zilnic sunt: Crema contur ochi, Crema antirid și Crema pentru ten sensibil.Tenul meu este unul mixt, care îmi face deseori probleme, este sensibil, cu exces de sebum în zona T, deci am grijă să le folosesc pe porțiunile corecte ale feței.
Crema antirid o folosesc pe obraji și în zona gâtului, acolo unde am observat porțiuni mai uscate și unde tinde să se exfolieze.
Crema pentru ten sensibil o aplic în zona T pentru că are o extraordinară putere de matifiere iar uleiurile vegetale din compoziție sunt compatibile cu un ten mixt/gras. De asemenea, are un efect accentuat de protecție și crește rezistența pielii împotriva iritațiilor.
Trebuie să recunosc faptul că nu am mai folosit până în prezent o Cremă contur ochi, însă sunt extrem de mulțimită de ceea ce am ales. Lăptișorul de matcă face minuni și este unul dintre principalele motive pentru care am cumpărat această cremă. Uleiul de jojoba și uleiul din sâmburi de struguri sunt alte două uleiuri vegetale non-comedogenice, prietenoase cu pielea și hidratante.


Buzele hidratate trebuie să fie un must-have al oricărui sezon, cu atât mai mult iarna. În zilele geroase avem tendința să le umezim, însă nu facem nimic altceva decât să accelerăm uscarea și crăparea lor. Recomand un balsam de buze conceput după o formulă care poate oferi un tratament intens de hidratare a buzelor. Ingrediente alese: Unt de Shea, ulei de morcovi, ceară și miere de albine. Lasă buzele moi și fine, hrănindu-le profund. Un alt lucru pe care obișnuiesc să îl fac este scrub-ul. Într-o linguriță de miere adaug câteva cristale de zahăr brun și exfoliez buzele pentru a îndepărta celulele moarte de la suprafața pielii. La final aplic un ulei de măsline extravirgin, ușor încălzit, care le hrănește intens și poate fi un ajutor imediat în cazul buzelor crăpate.




Un excelent ritual de îngrijire în perioada rece. Uleiul de măsline este folosit încă din Antichitate pentru hidratare în timpul și după baie. Bogat in antioxidanți, minerale și acizi grași esențiali, acesta hrănește, întinerește și protejează pielea. De asemenea, uleiul de măsline ajută celulele pielii să se regenereze.
Împreună cu săpunul natural de la Apidava formează o barieră naturală față de influențele externe. În prezent l-am desfăcut pe cel mai recent achiziționat, care are rolul de a intensifica procesul de hidratare a pielii. Conține miere și lăptișor de matcă.


Crema hidratantă cu Unt de Shea, miere, ceară de albine și propolis. Am fost curioasă să o încerc și mă bucur că am făcut-o. Complexul de ingrediente o transformă într-un produs special. Hidratează fără să lase o peliculă uleioasa la suprafața pielii, are o textură fină și parfum delicat. Pielea rămâne extrem de fină, plăcută la atingere. În vara lui 2019 am fost curioasă să testez crema anticelulitică Apidava, care mi-a plăcut la fel de mult. Acum, însă, se cer produse ceva mai hidratante, regenerante și am inclus-o în rutina de îngrijire pe aceasta. Datorită ei, pielea mea se simte protejată, arată perfect și radiază de sănătate.


Produsele Apidava pot fi achiziționate de pe www.honey-land.net, dar și în alte magazine online sau fizice (eMag, Farmaciile Bebe Tei, Floare de Colț, Vitamix)

Comentarii