Achizitii de toamna de pe Manier.ro - Gentute si rucsacuri din piele pentru a-ti celebra feminitatea



Cea mai frumoasă poveste despre tine o spune, printre altele, tocmai outfit-ul. Cartea de vizită prin care decizi cum te raportezi la viața din jurul tău. Acea primă impresie pe care o lași oamenilor, dincolo de bun simț și educație. Aspectul exterior. Detaliile. Vestimentația. Accesoriile. Totul funcționează după o formulă deja stabilită. Cu alte cuvinte, respectul și admirația celor din jur apar atunci când decizi că existența ta trebuie sărbătorită zilnic, prin toate formele.

Feminitatea se învață. Se conștientizează. Se aplică. 

Câte dintre noi nu au experimentat perioade în care vestimentația a căzut pe ultimul loc ? Când outfit-ul fiecărei dimineți era doar o alegere random, din șifonier, peste care aruncam o geantă sau un rucsac, complet aparte din poveste ?

Iubirea de sine se învață. Iubirea de sine înseamnă și să descoperi, printre ofertele de genti de umar, una care să te încânte nespus. Iar aici nu vorbim strict despre un accesoriu, cât despre acele mici detalii care te fac mai frumoasă, aducându-te într-o lumină pozitivă, pe care... vrei nu vrei, o împarți și celorlalți.

Toamna aceasta am decis să fac o schimbare de stil

Anul 2020 este anul marilor schimbări. Tocmai de aceea m-am hotărât să vin cu o notă pozitivă, cu alte cuvinte, să îmbunătățesc câteva aspecte în ceea ce mă privește și să mă raportez altfel la viața din jurul meu.  

Iar schimbările vin uneori și din exterior, contrar anumitor opinii

Pentru asta am decis să-mi schimb stilul, să-i acord o notă de eleganță și rafinament. Dacă înainte purtam orice consideram că mă reprezintă, acum sunt dispusă să încerc ceva complet nou.

Astfel am decis:

👉să încep o serie de cumpărături

👉să merg la un salon de hairstyle

👉să-mi aleg atent accesoriile

Prima oprire a fost pe Manier.ro, unde am descoperit o campanie drăguță de toamnă. Manier este un magazin online, înființat în anul 2014, care ne pune la dispoziție o gamă largă de produse 100% din piele naturală. Genți, curele, portofele, port-chei, port-monede, atât pentru femei, cât și pentru bărbați.Totul este importat din Italia, fiecare produs având o calitate ireproșabilă.

O altă categorie de produse este reprezentată de cosmeticele naturale, produse de aromaterapie și ambient. Aceastea fiind importate din Olanda.

Până la urmă merită să aruncați un ochi pe site.



Ce am ales:



Am căutat prin marea varietate de genti de umar și una care mi-a plăcut de la prima vedere este tocmai aceasta. Are o culoare tomnatică, o nuanță pozitivă de "Toamna la New York". Acest frumos galben oferă eleganță și completează minunat oricare ținută, punând-o în evidență. Mai mult decât atât, detaliile metalice sunt aurite, un motiv în plus să o adorăm. Este fabricată din piele naturală. Are un buzunar doar pentru telefon, pe lângă cel principal și este disponibilă în mai multe variante de nuanțe, în funcție de gusturi și preferințe.




Un alt accesoriu care mi-a atras atenția este acest rucsac din piele naturală, de culoare maro, simplu ca și design, dar cu un aspect clasic, ce îl transformă rapid într-un must-have. Este prevăzut cu două compartimente ce se închid individual cu fermoar. Îmi doream un rucsac, așa că am căutat printre ofertele disponibile de rucsacuri femei, unul care să mă înșoțească în plimbările de weekend, cu bicicleta. În ultima perioadă a devenit un trend să purtăm rucsacuri, dar recomandarea mea este să le alegem pe cale confecționate dintr-un material de calitate, astfel încât să nu avem surprize că se vor degrada cu rapiditate.

Pielea maro oferă eleganță, rafinament și strălucire unui outfit feminin, atât prin îmbrăcăminte, cât și prin accesorii...




Când ne gândim la genti de piele dama, ne amintim acea poșetă clasică, pe care o aveau și o au încă în garderobă, atât mamele cât și bunicile noastre. Negrul nu se demodează niciodată iar de o geantă smart-casual vei avea mereu nevoie. Un accesoriu serios, sobru, care completează o ținută elegantă. Este prevăzută cu două compartimente principale și două buzunare pentru nelipsitul telefon. Structura s-a rigidă îi menține design-ul deosebit. Sunt prezente detalii metalice argintii și are o curea detașabilă, care permite purtarea sa pe braț, în mână sau pe umăr. Să nu uităm că este confecționată din piele 100% naturală iar asta o face să merite toți banii. 


Sper că ți-au plăcut și te-au inspirat alegerile mele. Te aștept în comentarii să-mi spui care sunt preferințele tale 😊

O zi frumoasă ! 



Comentarii